OPIS DOGODKA


Nepredstavljiva moč zgodnjih uporabnikov

26 avgust 2020, ob 15:00 /Tovarna podjemov
 
Večina startupov propade, ker ne uspejo pridobiti kritične mase uporabnikov oziroma kupcev. Veliko neuspehov bi lahko podjetniki dejansko preprečili, ča bi se izgradnje podjetja in prodora na trg lotili na pravi način. Pa poznate pravi način prodora na trg? Če je odgovor NE ali NE VEM, vam lahko mi pri tem pomagamo.
 
Na Tovarni podjemov se že skoraj 20 let ukvarjamo s sistematično podporo podjetnikom in smo »oboroženi« z znanjem in izkušnjami, ki vam lahko pomagajo uspeti. Za vas smo pripravili delavnico osredotočeno na pripravo in izvedbo prave strategije tržnega nastopa za vaše podjetje.
 
Na delavnici, ki jo bo vodil so-ustanovitelj Tovarne podjemov Matej Rus, boste spoznali ključna podjetniška orodja in strategije za uspešen zagon in rast vašega podjetja.
 
Ni namreč vseeno kdo so naši prvi uporabniki, kako jih pridobimo ter kako z njimi ravnamo. Kot nas uči teorija difuzije inovacij, moramo najprej nagovoriti in pridobiti tiste »taprave« uporabnike, ki padejo na povsem levi del Gaussove krivulje. To so inovatorji in zgodnji uporabniki, ki so zelo odprti za inovacije, aktivno iščejo rešitve za problem, ki ga nagovarjamo z našim produktom ter so vedno pripravljeni z nami deliti povratne informacije in svoje ideje ter produkt priporočati dalje. Prav tako so to tisti uporabniki, ki se zaradi »nevidne povezave« s poslanstvom  podjetja le-temu odpuščajo morebitne pomanjkljivosti produkta, tolerirajo morebitno višjo ceno in so pripravljeni tudi kaj postoriti, da lahko kupijo oziroma pridobijo pravico do uporabe produkta.

Zakaj se udeležiti?

Naučili se boste:
  • zakaj mora podjetnik poznati svoj ZAKAJ,
  • katere potencialne kupce je potrebno aktivno nagovarjati in katere ignorirati,
  • kako kupci kupujejo produkte in kaj jih vodi pri odločanju,
  • zakaj je za startupe MOČ pomebnejša od trenutnih REZULTATOV,
  • kako lahko startup podjetje doseže svoj »tipping point«
  • kako identificirati zgodnje uporabnike in kako jih nagovoriti,
  • zakaj je fokus na zgodnje uporabnike edini pravi recept do rasti na pragmatičnem množičnem trgu,
  • kako lahko podjetnik identificira svoj ZAKAJ in USPE na pravi način.

Program

15:00 – 18:00 Nepredstavljiva moč zgodnjih uporabnikov


 
To je prva v seriji treh delavnic, kjer vam bomo nadalje pomagali identificirati vaš »ZAKAJ« in poiskati osebnost vaše blagovne znamke. Prednost pri udeležbi na naslednjih delavnicah bodo imeli tisti, ki se bodo udeležili prve delavnice.

Splošni pogoji prijave

Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.

 

Lokacija

Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje.




 
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!