OPIS DOGODKA


Lekcije spletnih trgovcev iz korona krize

30 junij 2020, ob 19:00 /on-line
 
Ali spletni trgovci še vedno verjamete, da se bodo po korona krizi nakupne navade ljudi vrnile v čas pred krizo? Letošnja pomladna kriza je pošteno premetala karte marsikaterega podjetja. Vsi nakupi so se preselili na splet in medtem, ko so nakupovalne košarice nekaterih spletnih trgovcev samevale, so se druge šibile pod težo naročil.
 
Kaj se je dogajalo v tem težkem obdobju za vrati največjih spletnih trgovin in kako je kriza pretresla njihovo poslovanje in plane za prihodnost, izveš na Start:up Müsliju, ko bodo z nami Andreja Stopar, soustanoviteljica spletne trgovine z zdravo prehrano Malinca, Aljoša Domijan iz ene največjih slovenskih spletnih trgovin enaa.com in Hajdi Korošec, ustanoviteljica uspešne spletne trgovine za otroško opremo Hajdi.si.

Iz panike v iskanje novih rešitev

Veliko podjetij je prvi teden po razglasitvi pandemije zagrabila panika in mnogi so bili prepričani, da je pred nami obdobje prehodnega značaja. A kupci so se začeli prerazporejati, kupovati so začeli produkte, ki so jih res nujno potrebovali. Mnogi spletni trgovci so čez noč podvojili, potrojili svoj promet, a se soočali tudi z izzivi: premalo osebja, moteno delovanje sistema nakupa in plačil, preobremenjene dostavne službe in podaljšani dobavni roki.
 
Na tokratnem Start:up Müsliju se bomo pogovarjali o tem, kaj so se Hajdi, Aljoša in Andreja iz krize naučili, kje so naredili največje premike in kako so se v dani situaciji uspeli čim bolj prilagoditi in odgovoriti na nove potrebe kupcev.  

Teme, o katerih se bomo pogovarjali

Čisto konkretno se bomo lotili naslednjih področij:
  • kako so novim razmeram prilagodili svojo infrastukturo,
  • kje so imeli največje izzive in kako so jih rešili,
  • kako so reševali izzive z zalogo,
  • kako so komunicirali s kupci,
  • kako so razporejali delovne naloge,
  • kako so pridobivali nove zaposlene,
  • kako se pripravljajo na naslednji val,
  • kako izkoristiti krizo sebi v prid,
  • je bil to čas, ko se je pokazalo, kdo je iz pravega testa za podjetništvo,
  • koliko kupcev jim je uspelo obdržati, ker so se navadili na nov način nakupovanja. 

Komu je dogodek namenjen?

Dogodek je namenjen spletnim trgovcem, startup podjetnikom, podjetniškim entuziastom in vsem, ki se želite učiti iz zgodb drugih podjetnikov.

 

Program

19:00 – 20:30 Lekcije spletnih trgovcev iz korona krize
 
   
 
Dogodek je brezplačen, prijave so obvezne.
 

Kdo je Hajdi Korošec?

Celjanka Hajdi Korošec Jazbinšek je mnogim poznana kor otroška pevka, danes pa uspešna podjetnica, ki se je po delu v zahtevnem bančniškem svetu odlično znašla na podjetniškem odru, kjer pomočjo moža Urbana uspešno vodi trgovino za otroke in mamice Hajdi.si.
 
V zelo kratkem času je podjetje izjemno zraslo – Hajdi.si trenutno distribuira več najbolj priljubljenih blagovnih znamk otroškega dizajna na svetu za slovenske in tuje trge. Spletna trgovina Hajdi.si je po izboru SHOPPER'S MIND prejela glavno nagrado SPLETNI TRGOVEC LETA 2018 v kategoriji spletnih trgovin s prihodki do enega milijona evrov ter 1. mesto v kategoriji spletnih trgovin z otroško opremo. Vse to po le treh letih delovanja na spletnem tržišču.

Kdo je Andreja Stopar?

Andreja je soustanoviteljica spletne trgovine za zdravo prehrano Malinca. Od leta 2013 ji je s soustanoviteljico Nastjo Kramer uspelo iz nič postaviti podjetje, ki je v 2019 ustvarilo 1,5 milijona letnega prometa. Malinca je vsako leto prejemnica številnih nagrad, med drugim Spletni trgovec leta v kategoriji zdrava hrana in dodatki v 2019 v Sloveniji in leta 2018 tudi na Hrvaškem.
 
Andreja v Malinci skrbi za nabavo, finance, pravne zadeve ter ustvarja številne recepte za njihovo platformo.

Kdo je Aljoša Domijan?

Aljoša Domijan je serijski podjetnik, startup investitor, mentor, partner v podjetju Gambit trade, ki upravlja eno največjih slovenskih spletnih trgovin enaa.com, prav tako pa direktor podjetja Aguatera, ki deluje na področju vsebinskega marketinga. V 20 letih spletnega poslovanja so njegova podjetja ustvarila več kot pol milijarde evrov prometa.
 
Aljoša deluje tudi kot predsednik organizacije G plus Quant, ki povezuje investitorje ter startup podjetja. Investiral in uspešno je izstopil iz podjetja Viberate ter investiral v številna druga podjetja v Sloveniji in Evropi. Leta 2016 je prejel nagrado za najboljšega mentorja v ABC pospeševalniku.

Lokacija

Dogodek bo potekal online preko Zooma - povezavo dobite po prijavi na dogodek. Če še nimate svojega Zoom računa, si ga pred dogodkom brezplačno ustvarite tukaj, v nasprotnem primeru se dogodka ne boste mogli udeležiti. 





 
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!