TikTok - osnove in poslovne priložnosti
29 junij 2020, ob 13:00 /Tovarna podjemov
Če se starost ciljne skupine vaše blagovne znamke giblje med 13 in 30 leti, potem je bil najboljši čas za začetek gradnje strategije na družbenem omrežju TikTok
VČERAJ! Trenutno najhitreje rastoče družabno omrežje TikTok je na voljo v več kot 150 državah sveta, beleži več kot milijardo uporabnikov, ki na aplikaciji preživijo v povprečju 52 minut na dan. Torej v 2020 in prihodnjih letih prostor, ki skriva ogromno potenciala za vaše podjetje.
Iščejo se TikTok kreatorji
Mic Melanšek, soustanovitelj Slovenskega Start:up leta 2019, ki je market leader že v več kot 6 državah, je pred dnevi na Facebooku zapisal, da v ekipi
nujno potrebujejo TikTok kreatorja. TikTok je relativno mlad, zato če se tvoji starši in prijatelji pritožujejo, da na družabnih omrežjih preživiš preveč časa, te zdaj čaka velika priložnost – podjetja še nimajo ali imajo le malo znanja o TikToku, o tem, kako na njem kreirati dobre vsebine in pridobivati sledilce. Pridi na delavnico in postani
TikTok kreator za podjetja.
Velika poslovna priložnost
Guess, NBA, ESPN, Crocs, Fortnite, Levi's je le peščica blagovnih znamk, ki je že prepoznala priložnosti na tem omrežju. Prostora je še ogromno,
konkurenca nizka. Zagotovo super poslovna priložnost tudi za vaše podjetje. TikTok beleži izjemno visoko odzivnost uporabnikov. Ti so v glavnem predstavniki
Z generacije, ki bo do konca 2020 predstavljala približno 40 % potrošnikov v globalnem merilu. Si torej za skok na TikTok?
Pridi na delavnico in zgrabi priložnost za roge!
Kaj se boš na delavnici naučil?
- Kaj je TikTok aplikacija, kakšna je njena vloga in njene prednosti.
- Kako ustvariti dober TikTok video.
- Kakšne načine snemanja in montaže videev ponuja TikTok.
- Kakšni so triki snemanja v TikTok aplikaciji.
- Kakšno vlogo ima TikTok v marketingu.
- Kako lahko TikTok izkoristite za promocijo svojega podjetja.
- Pokazali ti bomo dobre primere videev na TikToku.
- Kako do več sledilcev.
- Praktično bomo šli čez aplikacijo, da se boš naučil uporabe.
Kaj potrebuješ za udeležbo na delavnici?
Udeleženci potrebujejo pametne telefone in naloženo aplikacijo TikTok.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena vsem, ki želijo podrobneje spoznati aplikacijo TikTok in vse njene možne elemente za ustvarjanje video vsebin, pa naj gre za osebno uporabo ali v poslovne namene.
Program
13:00 – 16:00 TikTok – osnove in poslovne priložnosti
Splošni pogoji prijave
Delavnica je
brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj
24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini
20 EUR.
Kdo je Sandra Auer?
Sandra Auer je univerzitetna diplomirana medijska komunikologinja, specializirana za RTV produkcijo, z več kot 16 letnimi izkušnjami na radiu in televiziji. Danes je podjetnica, motivacijska govornica in navdušena uporabnica aplikacije TikTok, kjer ima trenutno več kot 18.000 sledilcev.
Njena največja strast v življenju je širiti znanje, na mnoge različne načine, o tem, kako živeti izpopolnjeno, srečno, ustvarjalno in avtentično življenje. Verjame, da se ljudje največ naučimo ne od tistih, ki nas samo učijo, ampak od tistih, ki nas hkrati še inspirirajo.
Aplikacijo TikTok opisuje kot enkratno platformo, kjer kreativno ustvarjanje za uporabnike, resnično več ne pozna meja. Doda še, da lahko vsak z željo po kreativnem izražanju in z malo dodatnega znanja, postane TikTok »zvezda«.
Lokacija
Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje.