Start:up Müsli: Spletne trgovine prihodnosti
4 februar 2020, ob 19:00 /KID Kibla
Številne blagovne znamke zapirajo vrata fizičnih trgovin, poznavalci napovedujejo, da jim bodo v prihodnosti sledile še druge blagovne znamke. Razlog gre poiskati v naraščanju spletne prodaje in posledično spremenjenemu obnašanju potrošnikov, ki tako nakup raje opravijo preko spleta, saj s tem v krajšem času pregledajo ponudbo in primerjajo cene, prav tako se zaradi povratnih informacij in priporočil tistih, ki so izdelek že kupili, lažje odločijo za nakup.
Kaj nas čaka v prihodnosti? Na to vprašanje danes nima nihče jasnega odgovora, obstajajo pa trendi na podlagi katerih lahko sklepamo kaj se bo dogajalo. Vsekakor se bodo trgovci morali prilagoditi novim trendom in tehnologijam. Pomembno bo ubrati tudi prave strategije in taktike, ki ti bodo pomagale izstopiti iz množice.
Kaj pomeni danes uspešna spletna trgovina, kateri produkti se najbolje prodajajo, kako sploh začeti s spletno trgovino in kako slediti trendom prihodnosti bomo vprašali 2 izkušena spletna trgovca, ki navdušujeta vsak v svoji panogi.
Komu je dogodek namenjen?
Dogodek je namenjen vsem, ki:
- bi radi postavili svojo spletno trgovino, pa še iščete pravo tržno nišo in produkte,
- ste tik pred postavitvijo svoje spletne trgovine,
- že imate svojo spletno trgovino in iščete nove načine za doseganje kupcev in bi radi povečali prodajo.
- Želite pravočasno ujeti najsodobnejše trende in se pripraviti na spletno trgovino prihodnosti
Program
19:00 – 20:30 Spletne trgovine prihodnosti
Kdo je Andraž Gavez?
Andraž je ustanovitelja Moja čokolada d.o.o. in lastnika najbolj sladke spletne trgovine mojacokolada.si. V podjetništvu se je začel kaliti že pri 18 letih, ko je s prijateljem ustanovil spletno marketinško agencijo, pred približno 9 leti pa se podal v čokoladni posel. V tem času je v našem prostoru ustvaril eno izmed bolj prepoznavnih spletnih blagovnih znamk. Moja čokolada se ponaša z unikatnimi okusi in personaliziranimi napisi, prodrla pa je tudi že na tuje trge. V sredini leta 2019 je s podjetnikom Matejem Fajdigarjem ustanovil Fully, specializiran skladiščni center v Sloveniji za spletne trgovce. Povpraševanje spletnih trgovcev je izjemo. Kako se spopadajo s povpraševanjem, hitro rastjo in robotizacijo, ga bomo vprašali na tokratnem Musliju.
Kdo je Teodor Štimec ?
Teodor Štimec je ustanovitelj spletne trgovine Optics Trade. Njegova ekipa vodi več kot 10 blogov, ustvarila je že več kot 500 blog postov. Na njihovem YouTube kanalu, ki ima že skoraj 7.000 naročnikov, je 2.547 videoposnetkov, ki imajo več kot 9 milijonov ogledov.
Teodor se že od nekdaj udejstvuje na več področjih, zato ga je pot zaradi navdušenosti nad spletom po končanem doktorskem študiju na fakulteti za strojništvo zanesla v spletni marketing. Ker je odprt novim idejam, od njega nikoli ne boste dobili odgovora 'ne'. Da bi bil na tekočem s sodobnimi trendi v spletnem marketingu, se na tem področju nenehno izobražuje.
Pridobljeno znanje, oplemeniteno z lastnimi idejami, uporablja pri razvoju spletne trgovine, nesebično pa ga deli tudi z ostalimi.
Dogodek je
brezplačen, prijave so
obvezne.
Lokacija
KID Kibla, Ulica kneza Koclja 9, Maribor