Kako na spletu zgraditi prepoznavno osebno blagovno znamko
6 november 2019, ob 15:00 /Tovarna podjemov
Ne glede na to, ali si zaposlen ali podjetnik, je gradnja osebne blagovne znamke postala zelo pomemben del marketinške strategije.
Zakaj je pomembno graditi svojo osebno blagovno znamko?
- Raziskave so pokazale, da kar 78 % uporabnikov interneta raje kupuje od osebe kot od podjetja, najmanj pa od logotipa,
- razlikuje te od konkurence,
- nihče ne more biti isti kot ti, ker si unikaten in edinstven,
- pomaga ti pri prepoznavnosti, kar posledično vodi do večjega zaupanja tvojih potencialnih strank ali delodajalca,
- povečuje vrednost podjetja,
- je del prodajnega kanala, ki pripelje potencialno stranko do nakupa.
Ali si preverili kaj o tebi najdejo uporabniki interneta na iskalniku Google?
Prevzemi vajeti v svoje roke in pokaži, kdo si!
Kaj se boš naučil?
- Glavne značilnosti blagovne znamke in zakaj je pomembna.
- Prednosti grajenja OSZ.
- Kako zgraditi trdne temelje osebne blagovne znamke, ki ti bo povečala vrednost.
- Katere so tvoje veščine, s katerimi lahko zaslužiš ali dobiš boljšo službo.
- Zakaj je pomembno, da imaš dovolj močen »ZAKAJ« v svojem poslu in kako razviti globoki občutek namena.
- Konkretni koraki, kako postati vpliven podjetnik.
- Glavne sestavine osebne blagovne znamke.
- Kako kreirati produkte in jim določiti ceno.
- Kako začeti graditi svojo osebno blagovno znamko na spletu.
- Napake, ki jih podjetniki delajo pri promociji preko spleta.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je primerna zate če si:
- podjetnik, ker ti bo pomagala pri prepoznavnosti in povečanju prodaje,
- startup podjetje, ki išče investitorje,
- zaposlen in tako pripomoreš k promociji in prepoznavnosti vašega podjetja.
- coach, mentor, svetovalec, trener, ker vam bo pomagala pri pridobivanju novih strank.
Komu delavnica NI namenjena?
Delavnica NI primerna zate, če že imaš prepoznavno osebno blagovno znamko in si že zelo aktiven na spletu.
Program
15:00 – 18:00 Kako na spletu zgraditi prepoznavno osebno blagovno znamko?
Splošni pogoji prijave
Delavnica je
brezplačna, prijava
obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj
24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini
20 EUR.
Kdo je Tanja Ciglarič?
Marketinška strokovnjakinja, dobra poznavalka družbenih omrežij, mentorica in podjetnica. Je izkušena marketinška svetovalka z več kot 10 letnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga. Z blagovno znamko Marketing malih podjetij pomaga številnim podjetjem pri svetovanju in pridobivanju novega znanja iz področja marketinga, v zadnjem letu pa se je posebej specializirala za marketing na družbenih omrežjih. S praktičnimi delavnicami in seminarji želi podjetnikom približati digitalni svet, ker opaža, da je še veliko podjetij, ki ni pripravljenih na bodoče potencialne kupce mlajše generacije. Ta generacija bo v prihodnosti korenito spremenila kanale komunikacije in poslovne modele.
Lokacija
Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje.