OPIS DOGODKA


Kako Facebook vključiti v svoje prodajne aktivnosti

29 oktober 2019, ob 15:00 /Tovarna podjemov
 
Želiš na praktičnih primerih spoznati, kako Facebook vključiti v posel?
Želiš izvedeti vse o algoritmih in drugih Facebook novitetah, ki nas čakajo?
Želiš na preprosti način in s preprostimi besedami spoznati osnovne zakonitosti Facebooka?
Želiš izvedeti, kako napisati učinkovit Facebook oglas?
 
Izkoristi največje družbeno omrežje za grajenje blagovne znamke in povečanje prihodkov!
 
Facebook ni samo objavljanje fotografij in videev, ampak je pomemben del prodajnega procesa. Zelo pomemben je za negovanje strank, grajenje skupnosti in za prepoznavnost podjetja.

Kaj se boš naučil?

1. Zakaj so danes družbena omrežja pomemben del prodajnega procesa?
2. Najnovejši digitalni trendi 2020.
3. Zakaj je Facebook še vedno učinkovito komunikacijsko omrežje za posel?
4. Kaj danes na Facebooku deluje in kaj ne.
5. Vrste Facebook profilov in kako morajo biti urejeni?
6. Vrste objav in primeri.
7. Kako pisati objave, ki so odzivne?
8. Strategije, s katerimi pridobivaš nove in zveste stranke.
9. Razlika med promovirano objavo in plačljivim FB oglasom?
10. Kakšni Facebook oglasi danes delujejo?

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je primerna zate če:
  • še nisi izkoristil Facebooka za povečanje prodaje,
  • želiš izvedeti strategije, kako uporabiti Facebook v poslovne namene,
  • če že uporabljaš Facebook, vendar ni vidnih rezultatov.

Komu delavnica NI namenjena?

Delavnica NI primerna zate, če si že aktiven in uspešen na Facebooku.
 

Program

15:00 – 18:00 Kako Facebook vključiti v svoje prodajne aktivnosti

 

Splošni pogoji prijave

Delavnica je brezplačna, prijava je obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.

Kdo je Tanja Ciglarič?

Tanja Ciglarič je marketinška strokovnjakinja, dobra poznavalka družbenih omrežij, mentorica in podjetnica. Za njo je že več kot 10 let izkušenj na področja digitalnega marketinga.  S svojo blagovno znamko Marketing malih podjetij pomaga številnim podjetjem z novim znanjem iz področja marketinga, v zadnjem letu pa se je posebej specializirala za marketing na družbenih omrežjih. S praktičnimi delavnicami in seminarji želi podjetnikom približati digitalni svet, ker opaža, da je še veliko podjetij, ki ni pripravljena na bodoče potencialne kupce mlajše generacije. Ta generacija bo v prihodnosti potrošnjo korenito spremenila kanale komunikacije in poslovne modele.

Lokacija

Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje


Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!