Start:up Müsli: Dober vodja = Uspešen tim
22 oktober 2019, ob 19:00 /KID Kibla
Zakaj nekateri timi delujejo složno, kljub različnim pogledom na določeno stvar, v drugih pa neprestano prihaja do glasnega nestrinjanja, katerega posledica je neusklajeno poslovanje, stres ob prihodu v službo in pogostejše pojavljanje napak?
Poslovni uspeh je vedno rezultat dela celotnega tima, vendar ima vodja pri tem ključno vlogo. Kako lahko vodja ustvari motivacijsko in uspešno okolje za prav vsakega sodelavca in katere so tiste vodstvene veščine in znanja, ki jih mora imeti, da bo uspešno vodil sodelavce se bomo pogovarjali na torkovem startup Musliju.
Čaka nas zanimiv pogovor o iskanju in zaposlovanju novih kadrov, oblikovanju uspešnega tima in komuniciranju znotraj njega, motiviranju zaposlenih ter sistemu nagrajevanja. Govorili bomo tudi o vplivu delovnega okolja na domače in obratno. Delovno okolje lahko namreč posega v družinske odnose in obratno, družina lahko vpliva na zmožnost opravljanja dela.
Kaj se boš naučil?
- Kdo je dober vodja? Mora to biti res vedno nekdo, ki ima največ znanja iz področja, ki ga vodi?
- Kako deluje psihologija posameznika in ekipe?
- Kako sestaviti zmagovalno ekipo?
- Kakšni so postopki selekcije kandidatov za zaposlitev? Kako izberem pravega?
- Kako komunicirati znotraj podjetja, da ne bo prihajalo do konfliktov, kako preseči različnosti karakterjev?
- So lahko konflikti gonilo k razvoju?
- Kakšne so obveznosti in pravice vodje in kakšne sodelavcev v timu?
- Kako motivirati sodelavce, da bodo izkoristili vse svoje potenciale?
- Kako graditi pripadnost podjetju, da sodelavci ne bodo razmišljali o odhodu?
- Predstavili vam bomo rezultate raziskave »Work&Life balance« ter se iz njenih izsledkov naučili o pomenu razumevanja delovnega okolja za družinske obveznosti in udejstvovanju v domačem okolju.
Pogovarjali se bomo s tremi strokovnjakinjami s številnimi izkušnjami iz prakse.
Komu je dogodek namenjen?
Dogodek je namenjen:
- Vodjem v podjetjih, da bodo znali voditi tim tako, da bo podjetje poslovno uspešno, da bo vsak sodelavec izkoristil svoje potenciale, pri tem pa ostal veder človek, ki rad prihaja v službo.
- Sodelavcem v podjetjih, ki želijo izvedeti kaj je vloga vodje in kaj lahko od vodje pričakujejo, pri tem pa se bo zavedal, kaj so njegove obveznosti in vloga v timu, da bo lahko vodja uspešno vodil.
Tvoja priložnost za delo v hitro rastočem podjetju Eforma
Imaš odlične ORGANIZACIJSKE sposobnosti in prav zdaj iščeš priložnost v novi ekipi? Hitro rastoče globalno podjetje EFORMA, ki je razvilo spletno gradbeno platformo
MojMojster, v tujini znano kot DaiBau, išče novega ČLANA VODSTVENE EKIPE. Podjetje trenutno šteje že več kot 30 zaposlenih in potrebuje nekoga, ki do z odločno in premišljeno roko vodil njihove tekoče projekte, organiziral procese ter ekipo.
Pridi na Start:up Müsli, kjer ti bo soustanovitelj podjetja Martin Pelcl, dal več informacij o samem delovnem mestu, poleg tega pa se mu boš lahko predstavil kar V ŽIVO.
Kdo je Mateja Verlič Brunčič?
Mateja Verlič je COO podjetja Equaleyes, ki je pred nekaj več kot desetimi leti svojo pot začelo v inkubatorju Tovarna podjemov. Od takrat je ekipa 4 ustanoviteljev zrasla na več kot 25 sodelavcev, kupce imajo po celem svetu. Zase pravi da je d
eloholična preganjalka in iztrebljevalka prokrastinacije, iskalka rešitev za težave, ki se pojavijo pet čez dvanajsto, po potrebi razvijalka spletnih aplikacij ter ljubiteljica ljudi, ki upajo prestopiti meje lastne cone ugodja. Na Zemanti je skrbela za dva evropska projekta, nato kot produktni vodja za celo družino orodij za blogerje. Po Zemanti se je pridružila Kendu, kjer je kot projektni vodja skrbela, da se svet vrti. Od 2016 je kot izvršna direktorica in managerka zaposlena pri Equaleyes Solutions Ltd. V prostem času mentorira dekleta na Rails Girls in Django Girls delavnicah.
Kdo je Tina Kastelic?
Je psihologinja, specializantka organizacijske transakcijske analize, direktorica podjetja Kompetenca d.o.o. in podjetnica. Ima bogate, več kot 10 letne izkušnje s področja svetovanja in razvoja kadrov. V zadnjih letih se je specializirala za kompleksne kadrovske rešitve (kompetenčni modeli, sistemi nasledstev, mentorski sistemi, definiranje odgovornosti in vlog, ipd.). Je tudi coach, ki ima poleg zgoraj navedenih opravljene še izobraževanje z Nevrolingvističnega programiranja, medicinske hipnoze in psiho-drame. Leta 2017 je postala HR partner za celotno področje orodjarstva (Kompetenčni centri za razvoj kadrov), trenutno je v vlogi Kadrovskega partnerja za področje IKT. Sodeluje tako z mikro kot z velikimi podjetji.
Kdo je Lara Delić?
Lara je univ. dipl. psihologinja, predavateljica in svetovalka z večletnimi praktičnimi izkušnjami pri vodenju kadrovsko razvojnih procesov podjetja. Je asistentka za področje psihologije na Univerzi v Mariboru. Navdušujejo jo medosebne razlike, odkrivanje individualnih potencialov in talentov. Je licincirana svetovalka Profiles XT, mediatorka in terapevtka medicinske hipnoze.
Program
19:00 – 20:30 Dober vodja = Uspešen tim
Dogodek je brezplačen, prijave so obvezne.
Splošni pogoji prijave
Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.
Lokacija
KID Kibla, Ulica kneza Koclja 9, Maribor