Spletne urice #47: Ko zacingljajo cekinčki v blagajni! Nasveti za spletni marketing
17 februar 2015, ob 19:00 /KIBLA
Na spletni strani kupi produkt le kak odstotek ljudi. Kaj pa na strani počnejo ostali? Zakaj so sploh tam? Peter bo govoril o preostalih 99%, o tem kaj želijo videti na spletni strani in kakšne vsebine jim morako pripraviti in pokazati, da bodo morda v prihodnosti kaj kupili. Teorija Odločitvenega procesa potrošnika (Consumer decision journey) je glavna podlaga za pripravo katerekoli marketinške online kampanje, zato bomo govorili o fazah le-te, kako uporabnike nagovarjati v različnih fazah, kakšno vsebino jim pokazati in kako jih prestaviti v tisto najlepšo in najboljšo, nakupno fazo, ko končno zacingljajo cekinčki v blagajni. Kot strokovanjak optimizacije za iskalnike (SEO) bo Peter na vse položil to čudovito lečo brezplačnega toka obiskovalcev na spletno stran, vse skupaj pa začinil s triki in nasveti spletnega marketinga. Obljublja tudi nagrade za tiste, ki si bodo upali postaviti vprašanje.
Predaval bo
Peter Mesarec iz podjetja
Red Orbit.