Kakšne zgodbe prodajajo
15 oktober 2019, ob 18:30 /Pisarna
Kakšen vpliv ima »storytelling« na uspeh produkta na trgu in kako se tega lotevajo največji mojstri?
Se sprašuješ, kaj je »tisto«, kar mora imeti produkt, da ga bodo kupci razgrabili? Kaj je »tisto«, kar prodaja? Lastnosti izdelka, njegova vrednost za uporabnika in »brand« so pomembni, predvsem pa prodajajo relevantne, edinstvene in presenetljive zgodbe, ki ustvarjajo razlikovalne prednosti med enakimi produkti na trgu, z močjo čustev pa gradijo pomembne vezi med blagovnimi znamkami in posamezniki, ki so jim te namenjene.
Kako pravilno zasnovati zgodbo, da bo blagovno znamko dvignila nad konkurenco, kako poslušalce zgodbe spremeniti v njene pripovedovalce, boš izvedel_a, če se nam pridružiš na prvem Start:up Maribor dogodku v Pisarni, kjer smo združili moči s Klubom KMŠ.
O pomenu in kreiranju zgodb se bomo pogovarjali s
Frankom D. Alvarezom, navdušenim pripovedovalcem zgodb. Frank je bil rojen in vzgojen v Združenih državah Amerike. Kmalu po zaključku fakultete se je za več kot 12 let preselil v Slovenijo, kjer je poučeval angleščino in pomagal posameznikom izboljšati socialne veščine. Danes potuje po svetu in trenira številne top podjetnike preko on-line platforme v socialnih veščinah, poslovni angleščini in javnem nastopanju. Njegova strast je »storytelling«, zato se zadnja leta vse bolj posveča tudi tej temi. Njegove stranke so vodilni managerji iz podjetij, kot je Danone (Kanada), BlueShore Engineering L.L.C. (ZDA), Hard Island (Avstralija) in Outfit7 (Slovenija). Več o njem lahko prebereš na
TheGoodConversionalist.com.
Gostili bomo tudi soustanovitelja podjetja Hurra Studios,
Mica Melanška, ki nam bo iz prakse povedal kako so se lotili storytellinga. Podjetje je tudi aktualni zmagovalec izbora
slovenski Start:up leta, njihovi produkti pa so se znašli tudi v domovih slavne družine Kardashian. Njihova zgodba se je začela, ko sta prijatelja ob pivu staknila glavi, kaj naj podarita nečakinjama. Tako so se rodili Mali junaki, personalizirane otroške knjige, ki podirajo rekorde.
Ekipa je z junaki, ki oživijo v personaliziranih otroških knjigah, doslej osrečila že skoraj milijon otrok in njihovih staršev v šestih državah – Sloveniji, Italiji, Avstriji, Franciji, Nemčiji in ZDA. Do konca leta se bo število prodanih knjig povzpelo na 1,5 milijona. Soustanovitelja pričakujeta, da bo podjetje do leta 2022 vodilno v Evropi in Severni Ameriki, verjeten pa je tudi vstop na kitajski trg. V pičlih dveh letih je promet zrasel za kar 82-krat. Knjige Mali junaki pa niso edini produkt podjetja, saj med 25 in 40 odstotkov naročil vsebuje tudi druge produkte, kot so darilne škatle z igrami, napovedujejo pa tudi izdelavo promocijskih izdelkov, ki naj bi prinesli resno spremembo v prihodkih podjetja.
Torej, če želite izvedeti, kako pripovedujejo zgodbe najbolj vešči pripovedovalci zgodb, se nam pridružite!
Ker pričakujemo večje število udeležencev, je prijava obvezna.
Program
18:30 – 20:00 / Kakšne zgodbe prodajajo, moderator: Urban Lapajne
Dogodek bo potekal v
angleškem jeziku!
Splošni pogoji prijave
Delavnica je
brezplačna, prijava
obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se
ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini
20 EUR.
Lokacija
Pisarna, Vetrinjska ulica 30, 2000 Maribor