OPIS DOGODKA


Email marketing: pisanje v praksi

11 oktober 2019, ob 15:00 /Tovarna podjemov
 
Nauči se pisati tako dobre emaile, da jih bodo naročniki enostavno želeli odpreti.

Spoznaj tehnike pripovedovanja zgodb v emailih, praktične primere & case studyje, ki lahko pomagajo tudi tebi.


Živiš v 21.stoletju. Vse okoli tebe se spreminja s svetlobno hitrostjo. Telefon te vsakih nekaj minut zmoti z novim obvestilom iz ene od (pre)mnogih aplikacij, ki zasedajo prostor na domačem zaslonu in ti kravžljajo živce. V vsej tej digitalni noriji pa je le nekaj stvari, ki se niso spremenile. In se verjetno nikoli ne bodo. Na samem vrhu so emaili.
 
Pisanje emailov ni instant, kot so sporočilca na socialnih omrežjih. Tudi njihov namen je čisto drugačen. Primarno so orodje za komunikacijo in kot taka jih moraš razumeti, če želiš uspešno pisati novičke svojim bralcem. Na mailu v prvi vrsti nisi podjetje. Še preden pritisneš “send now”, pomisli - bo človeka na drugi strani zares zanimalo, kar si ravnokar napisal/a? Bo bralčev dan kaj drugačen, če prebere tvoj mail? Ali iz te moke ne bo kruha?
 
Še preden te z vsemi temi vprašanji spravim v slabo voljo, te vabim na delavnico “Email marketing: pisanje v praksi”. Na delavnici ti predam svoje znanje pisanja emailov, te naučim pisanja hudo dobrih novičk in vse skupaj podprem s praktičnimi primeri & case studyji. Moj slogan se glasi: Nobenega nakladanja, samo preverjeno znanje!

Kaj se boš na delavnici naučil?

  • Kaj je namen e-novičk (ampak čisto zares!)
  • Kako negovati svoje kontakte & zakaj jih ne smeš jemati za samoumevne
  • Razlika med vsebinskimi in prodajnimi maili in kako jih pisati
  • Predloge za pisanje email naslovov, ki jih bodo ljudje dejansko odprli
  • Triki & tehnike pripovedovanja zgodb v emailih
  • Zakaj korporativen ton glasu ne deluje & kako izboljšati svoje pisanje e-novičk
  • Kje iskati ideje za dobre maile

Predpriprava na delavnico:

  • Na delavnico prinesi nekaj, kamor boš zapisoval_a svoje ideje. Čaka te kar nekaj praktičnih vaj.
  • 11 trikov pisanja e-novičk (o katerih na predavanju ne bom govorila) ti brezplačno dostavim v inbox. Najdeš jih tukaj: http://bit.ly/11-mailov

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je zate če:
  • Si začetnik, guru ali karkoli vmes - nihče izmed nas ne ve vsega in verjamem, da se boš ne glede na tvoje trenutno predznanje marsikaj naučil/a.
  • Se želiš naučiti pisati e-novičke, ki bodo poskrbele, da bodo tvoji bralci nori nanje (prodaja je logična posledica dobro zastavljenega odnosa).
  • Iščeš nove ideje za pisanje v digitalnem marketingu. Znanja o email marketingu lahko (delno) preneseš tudi na ostale kanale.

Komu delavnica ni namenjena?

  • Po petih minutah predavanja že zehaš in gledaš na uro.
  • Prisegaš na “spam” tip mailov.
  • Se ti ne ljubi novega znanja prenesti v prakso (potem samo zapravljaš svoj čas na delavnici).

Program

15:00 – 18:00 Email marketing: pisanje v praksi
 

Splošni pogoji prijave

Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.

Kdo je Živa Kovačević?

Samo sebe poimenujem kar “ta jezična Živa”. V prvi vrsti sem nora na besede in pripovedovanje zgodb. Sem freelancerka. Za svoje naročnike delujem na širših področjih digitalnega marketinga, vse od copywritinga, oglaševanja na socialnih omrežjih, postavljanja prodajnih strani, email marketinga in še bi se kaj našlo. Ravno zaradi širine dela, s katerim sem soočena v zadnjih letih, sem izkusila, kako velike spremembe naredijo dobra besedila na spletu. Copywriting je neločljiv del digitalnega marketinga, saj je na spletu vsebina kraljica.
 
Sem ustanoviteljica strani GIA COPYWRITING, kjer bralce kot si ti izobražujem o pisanju za splet. Dobro sem podkovana v razumevanju digitalnega marketinga, psihologije kupca in prodajnega kanala, predvsem pa vrste besedil, ki morajo na vsakem od teh zasedati svoje mesto. Ne maram samooklicanih “guru” nazivov in visoko letečih poimenovanj, zato si sama nisem nadela nobenega.

 

Lokacija

Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje


Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!