Start:up Müsli: Nore podjetniške ideje 2019
24 september 2019, ob 19:00 /KID Kibla
Kaj vse potrebujemo, ko na trg lansiramo nov produkt?
Z mariborskimi startuperji, ki so svoje produkte lansirali na trg letošnjo pomlad, se bomo pogovarjali o ključnih elementih uspeha pri lansiranju novega produkta na trg. V procesu lansiranja produktov so seveda naleteli na številne izzive, ki so jih morali uspešno premostiti, pri tem pa so storili tudi kar nekaj napak, o katerih bodo odkrito spregovorili in vam pomagala razumeti, kaj bi morali storiti drugače. Njihove podjetniške zgodbe so sicer še na samem začetku, vendar obetajo veliko. Priložnosti so našli v različnih panogah zato jih bomo vprašali vse kar nas zanima: od zametka ideje, preko ključnih bolečin do delujočega produkta, ki jih bodo predstavili udeležencem dogodka. Live demo in testni produkti bodo na voljo tudi za udeležence.
Spregovorili bomo tudi o priložnostih v klasičnih panogah in kako so se jih lotili danes uspešni startupi kot sta Nest in Uber. Moderator bo
Urban Lapajne, ki je kot svetovalec sodeloval s številnimi startupi in jim pomagal, da še preden so delali prave stvari, da so te delali na pravi način.
Zakaj se udeležiti?
Spoznal boš:
- kaj se je pri zgoraj omenjenih podjetnikih izkazalo kot bistvenega pomena za lansiranje produkta na trg,
- kako vzpostaviti sodelovanje s ključnimi ljudmi panoge, ki jo disruptiraš,
- kdaj je pravi čas, da prenehaš z razvojem in produkt pošlješ na trg,
- kakšna je izkušnja Tadeja Glavača s platformo Indiegogo in kako mu je uspelo vzpostaviti sodelovanje z največjimi imeni slovenskega športa, kot je Marcos Tavares? Z njim bomo spregovorili tudi o tem, kako prodreti na trg s produktom z veliko konkurence.
- Blaž Jakopin pri razvoju senzornega sistema sodeluje z nordijskim centrom Planica in Jelkom Grosom, direktorjem Zavoda za šport RS Planica ter vodjo strokovnega sveta za smučarske skoke in nordijsko kombinacijo, ter Miranom Tepežem, pomočnikom direktorja tekmovanj na FIS in eden od pionirjev vetrovne izravnave. Kako je vzpostavil sodelovanje in kaj to pomeni za razvoj njegove ideje? In nenazadnje: kako je pustiti dobro službo, se osamosvojiti in popolnoma predati ideji?
- Klemen Sagadin bo govoril o svoji izkušnji, ko je s platformo Maestro Amadeus digitaliziral dokaj klasično panogo, to je glasbeno industrijo. Razvoj ni potekal brez zapletov. Na katere ovire je naletel in kako jih je premostil?
Komu je dogodek namenjen?
Dogodek je namenjen vsem, ki želite:
- se učiti iz zgodb drugih podjetnikov,
- se družiti z enako mislečimi in širiti svojo mrežo kontaktov.
Program
19:00 – 20:30 Start:up Müsli: Crazy Entrepreneurial Ideas 2019
Kdo je Tadej Glavač?
Tadej Glavač je prekmurski podjetnik, ki je s svojimi inteligentno zasnovanimi nogavicami pod imenom
Go4Goal že prepričal imena kot so Marcos Tavares, Bojan Jokič, Beno Udrih, Borut Mačkovšek, Dragan Gajić, Uroš Zorman, Timotej Lampe Ignjić, Eva Mori in Dejan Zavec.
Kdo je Blaž Jakopin?
Blaž je ustanovitelj sveže pečenega podjetja Priot, znotraj katerega z ekipo razvija senzorni sistem
HiFlyer, ki pomaga trenerjem tekmovalcev v smučarskih skokih v realnem času meriti podatke prav vsakega skoka treninga. Blaž je tudi aktiven športnik, in sicer član slovenske ultimate frizbi reprezentance.
Kdo je Klemen Sagadin?
Klemen Sagadin je soustanovitelj platforme
Maestro Amadeus in strasten glasbenik. Platforma Maestro Amadeus predstavlja rešitev, ki glasbenikom omogoča enostavno organizacijo njihovih gradiv z uporabo naprednih algoritmov. Klemen je razvijalec programske opreme z izkušnjami razvoja mobilnih in spletnih rešitev ter informacijskih sistemov. Tehnološki navdušenec, ki uživa v optimizaciji že obstoječih in iskanju novih rešitev. Kadar ne tipka po tipkovnici, brenka po strunah.
Lokacija
KID Kibla, Ulica kneza Koclja 9, Maribor