V nekaj korakih od ideje do dobrega promo videa
10 september 2019, ob 15:00 /Tovarna podjemov
V osemdesetih je video ubil radijske zvezde, a so mu že v devetdesetih peruti pristrigle počasne hitrosti internetnih povezav. 2005 se je Jawed Karim sprehodil skozi zoo in nas v 10 letih naredil za scenariste, režiserje ter igralce, ko pa so poleteli še mobilni prenosi, si je video dokončno vzel svoj primat nazaj in nič ne kaže, da ga bo izpustil. Vam že koristi in zakaj ne?
Pogosto odločnost ob videu izražanju dobi vprašanje: postaviti sporočilnost pred formo ali videz pred vsebino. Dobre produkcije imajo oboje, zlasti bogate proračune, a če želite svojim kupcem ideje kaj sporočiti, lahko z originalnostjo in svežino prodrete zelo daleč. Ne verjamete? Spomnite se uvodoma omenjenega Karima.
Dobrodošli na delavnici, kjer se bomo dotaknili osnovnih tehničnih zakonitosti video produkcije, oblikovanja in piljenja sporočila ter pripovedovanja zgodbe ter predvsem ovrgli neupravičeno domnevo, da nismo sposobni tako dobro oblikovati, da nas gledalci ne bi razumeli.
Kaj se boš naučil?
Naučil se boš:
- Narediti kratko »reklamo«
- Napisati kratek scenarij in ločiti med različnimi vrstami videa
- Tehničnih osnov za samostojno snemanje kratkih posnetkov
- Premagati domnevo, da ne znaš posneti sporočilnega videa
Komu je delavnica namenjena
Delavnica je namenjena vsem, ki želijo:
- Sami narediti prve korake v svet videa
- Razmišljajo o video kampanjah, a ne vedo kako začeti
- Imajo zadržke pred videom in morebiten strah, ki od tam izhaja
Program
15:00 – 18:00 V nekaj korakih od ideje do dobrega promo videa
Splošni pogoji prijave
Delavnica je
brezplačna, prijava
obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se
ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini
20 EUR.
Kdo je Boštjan Klun?
Boštjan že 15 let sodeluje z vsemi večjimi slovenskimi medijskimi hišami, včasih pred mikrofoni, kamerami in reflektorji, včasih v temi zakulisij, v katerih vse bolj uživa. Je navdušenec nad komunikacijskimi procesi, predajanjem sporočila in pristaš teze, da je nemogoče ne-komunicirati. »Produciram dogodke in kampanje, ter skačem iz vloge v vlogo« sta dva najpogostejša odgovora na vprašanje, kaj počne. Živim shizofreno, včasih vodi, včasih je voden. Postavlja in gradi zgodbe v resničnem svetu ali na spletu. Organizira dogodke in skrbi, da gladko tečejo. Piše, tudi scenarije, pazi na proračune in skrbi, da je ob dogovorjeni uri vse na svojem mestu. Njegova naloga je, da naročnikovo ustrezno prilagojeno sporočilo, na primeren način, doseže izbrane prejemnike.
Lokacija
Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje.