Kako izgraditi bazo email kontaktov
6 september 2019, ob 15:00 /Tovarna podjemov
Email marketing je eden najmočnejših in cenovno najugodnejših marketinških kanalov in prinaša najboljše rezultate glede na vložek. Za izvajanje pa potrebujemo predvsem kvalitetno bazo email kontaktov, ki je pravo bogastvo podjetja, če se pridobi na pravi način in se jo tudi redno vzdržuje.
Na vprašanje »Zakaj še ne izvajate email marketinga?« je najbolj pogosti odgovor »Zato, ker nimamo komu pošiljati elektronskih sporočil«.
Če razmišljaš tako, se verjetno nikoli ne boš začel ukvarjati z e-mail marketingom, saj ti kvalitetna baza e-mail kontaktov ne bo padla sama v naročje. E-mail marketing se namreč začne s tem, da izvajamo aktivnosti, s katerimi gradimo bazo e-mail kontaktov postopoma in po naravni poti.
Če želiš izvedeti, kako se lotiti pridobivanja e-mail kontaktov, pridi na delavnico, kjer ti bomo pokazali, kaj lahko začneš izvajati kar takoj, hkrati pa si boš pripravil že prvi osnutek vsebine.
Kaj se boš naučil?
- Kako določiti kdo so tvoji sanjski kupci in prejemniki e-mail obvestil.
- Načine kako vse lahko zbiramo e-mail kontakte.
- Vpliv GDPR pri gradnji baze kontaktov in na kaj moraš biti pozoren.
- Na praktičnem primeru si boš pripravil potrebne gradnike in vsebine za zbiranje e-mail kontaktov.
- Kaj je potrebno narediti takoj, ko nam uporabnik zaupa svoj e-mail kontakt.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena podjetnikom, ki:
- še ne uporabljajo e-mail marketinga in želijo osvojiti osnove;
- želijo pričeti z e-mail marketingom na pravilen način;
- so že pričeli s pošiljanjem elektronske pošte, pa niso imeli želenih rezultatov;
- so prepričani, da e-mail marketing ne deluje in s tem nadleguješ druge ljudi.
Si naveličan predavanj, na katerih le bereš s projekcije na platnu, predavatelj pa ti želi predati preveč informacij, ki si jih tako ne moreš zapomniti? Pridi na delavnico in preizkusi naš način dela. Vsebino ti prestavimo na enostaven način in te aktivno vključimo v delavnico, saj želimo, da prejeto znanje osvojiš in ne le slišiš.
Za koga delavnica NI primerna?
Delavnica ni primerna za vse, ki:
- že uspešno izvajate e-mail marketing in iščete načine za izboljšave.
- vas zanima, kako avtomatizirati e-mail marketing in prodajo preko spleta.
Program
15:00 – 18:00 Kako izgraditi bazo e-mail kontaktov / Marko Petrej
Splošni pogoji prijave
Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.
Kdo je Marko Petrej?
Je strokovnjak za spletne strani, grafični oblikovalec, predavatelj, podjetnik. S področjem spletnega komuniciranja, grafičnim oblikovanjem in izdelavo spletnih strani se ukvarja že 18 let, zadnjih 12 let v svojem podjetju NAVDIH.NET. Z delom na številnih projektih si je pridobil široko paleto znanja in dragocene izkušnje. Kot strokovnjak na področju spletnega komuniciranja in izdelave spletnih strani je uspešno predaval in svetoval številnim podjetjem iz različnih branž med njimi tudi podjetnikom začetnikom. Izvedel je številna predavanja za podjetnike na gospodarskih in obrtnih zbornicah, podjetniških inkubatorjih, bankah.
Lokacija
Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje