OPIS DOGODKA


Osnovna orodja in pristopi digitalnega marketinga

4 september 2019, ob 15:00 /Tovarna podjemov
 
Večina podjetij si danes poslovanja in prodaje več ne predstavlja brez uporabe digitalnega marketinga. Ker se vedenje uporabnikov hitro spreminja in ker iz dneva v dan narašča število komunikacijskih kanalov in platform, postaja digitalni marketing kompleksen. 

Zelo pomembno je, da dobro razumeš njegova osnovna orodja, si znaš pravilno nastaviti ustrezne metrike ter znaš na premišljen način uporabiti pridobljene podatke, ki ti jih ponuja.  

Na delavnici te bomo naučili:

  • osnovne pristope ter orodja sodobnega digitalnega marketinga,
  • kako določiti cilje in na podlagi ciljev strategijo,
  • pot nakupnega obnašanja sodobnega potrošnika kot osnovo za načrtovanje strategije in
  • uporabo Google Analytics orodja, ki ti omogoča spremljanje učinkovitosti izvajanja tvojih digitalnih kampanj

Način dela

Delavnica, namenjena podjetnikom, bo praktična. Kratkim predstavitvam vsebinskih sklopov bo sledila implementacija slišanega na tvojem primeru. Zato je pomembno, da si na delavnico dobro pripravljen-a.

Pogoji za udeležbo na delavnici

Če želiš iz delavnice odnesti kar največ praktičnega znanja, se moraš nanjo pripraviti, zato pričakujemo, da izpolnjuješ spodnje pogoje:
  • imaš delujočo spletno stran, ki ima nameščen Google Analytics,
  • imaš jasno opredeljeno ciljno skupino, ki jo nagovarjaš,
  • imaš jasno opredeljeno in zapisano vrednost produkta za uporabnika,
  • imaš prenosni računalnik.

Splošni pogoji prijave

Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20EUR.

Program

15:00 – 18:00 Osnovna orodja in pristopi digitalnega marketinga / Damir Butkovič

 

Kdo je Damir Butkovič?

Damir Butkovič se z digitalnim marketingom ukvarja že več kot 10 let. Samostojno pot je pred več kot desetimi leti začel z digitalno agencijo v avstralskem Melbournu, kjer je prepričal prve naročnike. Pot ga je preko indonezijskega Balija vodila do Ibize, kjer danes vodi full-service digitalno agencijo Ibiza Digital Agency. Digitalni marketing izvaja za različne naročnike iz celotnega sveta. Njegovo vodilo pa je vseskozi učinkovitost. Njegov zadnji projekt je lastna linija spletnih prehranskih dopolnil pod blagovno znamko VITALTEC.

Lokacija

Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje


Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!