Osnovna orodja in pristopi digitalnega marketinga
4 september 2019, ob 15:00 /Tovarna podjemov
Večina podjetij si danes poslovanja in prodaje več ne predstavlja brez uporabe digitalnega marketinga. Ker se vedenje uporabnikov hitro spreminja in ker iz dneva v dan narašča število komunikacijskih kanalov in platform, postaja digitalni marketing kompleksen.
Zelo pomembno je, da dobro razumeš njegova osnovna orodja, si znaš
pravilno nastaviti ustrezne metrike ter znaš na premišljen način
uporabiti pridobljene podatke, ki ti jih ponuja.
Na delavnici te bomo naučili:
- osnovne pristope ter orodja sodobnega digitalnega marketinga,
- kako določiti cilje in na podlagi ciljev strategijo,
- pot nakupnega obnašanja sodobnega potrošnika kot osnovo za načrtovanje strategije in
- uporabo Google Analytics orodja, ki ti omogoča spremljanje učinkovitosti izvajanja tvojih digitalnih kampanj
Način dela
Delavnica, namenjena podjetnikom, bo
praktična. Kratkim predstavitvam vsebinskih sklopov bo sledila
implementacija slišanega na tvojem primeru. Zato je pomembno, da si na delavnico dobro pripravljen-a.
Pogoji za udeležbo na delavnici
Če želiš iz delavnice odnesti kar največ praktičnega znanja, se moraš nanjo pripraviti, zato pričakujemo, da izpolnjuješ spodnje pogoje:
- imaš delujočo spletno stran, ki ima nameščen Google Analytics,
- imaš jasno opredeljeno ciljno skupino, ki jo nagovarjaš,
- imaš jasno opredeljeno in zapisano vrednost produkta za uporabnika,
- imaš prenosni računalnik.
Splošni pogoji prijave
Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20EUR.
Program
15:00 – 18:00 Osnovna orodja in pristopi digitalnega marketinga / Damir Butkovič
Kdo je Damir Butkovič?
Damir Butkovič se z digitalnim marketingom ukvarja že več kot 10 let. Samostojno pot je pred več kot desetimi leti začel z digitalno agencijo v avstralskem Melbournu, kjer je prepričal prve naročnike. Pot ga je preko indonezijskega Balija vodila do Ibize, kjer danes vodi full-service digitalno agencijo
Ibiza Digital Agency. Digitalni marketing izvaja za različne naročnike iz celotnega sveta. Njegovo vodilo pa je vseskozi učinkovitost. Njegov zadnji projekt je lastna linija spletnih prehranskih dopolnil pod blagovno znamko
VITALTEC.
Lokacija
Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje