Kako najti pravega influencerja za svoj produkt
18 junij 2019, ob 15:30 /Tovarna podjemov
Influencer marketing je danes
najhitreje rastoča spletna taktika pridobivanja strank in raziskave kažejo, da kar
49 % potrošnikov zaupa priporočilom vplivnežev. Podjetja se tega dobro zavedajo in influencer marketing uporabljajo vedno v večji meri, soočajo pa se z izzivom, kako izbrati pravega influencerja za svoj produkt. Dejansko je vsak človek medij, ni pa vsak tudi vpliven in potrebno je ločiti med osebami, ki imajo zgolj velik doseg ali pa celo kupljene sledilce, in pravimi influencerji.
V Sloveniji ima približno ena tretjina influencerjev vsaj 20 % tako imenovanih mass followerjev, ki niso pravi sledilci. Številke torej niso vedno zaupanja vreden podatek. Drug izziv podjetij je, da nimajo vpogleda v občinstvo influencerja – ne poznajo njihovih interesov, nacionalnosti in resničnosti.
Želiš spoznati način, kako lahko na enem mestu poiščeš influencerje, primerne za tvoj produkt, in hkrati dobiš natančen vpogled v njihovo občinstvo? Pridi na delavnico z Urbanom Cvekom, soustanoviteljem platforme
Influee, ki je že uspešno povezala številna podjetja in influencerje.
Kaj se boš na delavnici naučil?
Naučil se boš:
- zakaj sodelovati z influencerji;
- kako izbrati pravega influencerja za svoj produkt – katere metrike njegovega občinstva moraš poznati in kako prepoznati influencerja z neresničnimi sledilci;
- zakaj je bolje sodelovati z mikroinfluencerji kot z večjimi influencerji;
- kako načrtovati in meriti učinkovitost kampanje;
- kako Influee išče influencerje;
- spoznal boš primere uspešnih sodelovanj med podjetji in influencerji;
- v živo boš spremljal zagon dveh kampanj na platformi Influee in
- kreiral svojo kampanjo.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena vsem, ki želite:
- v svojem podjetju sodelovati z influencerji in imeti vpogled v njihovo občinstvo;
- povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke;
- se učiti iz uspešnih primerov sodelovanja podjetij z influencerji.
Če se želite udeležiti programa, boste potrebovali:
- spletno stran;
- Facebook poslovno stran
- Instagram poslovno stran.
Program
15:30 -18:30 Kako uspešno sodelovati z influencerji
Splošni pogoji prijave
Delavnica je brezplačna, prijava obvezna.
Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja (seveda z resničnimi podatki), v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20EUR.
Kdo je Urban Cvek?
Urban Cvek je 5 let nazaj atletski dres in tekaške copate zamenjal za digitalni svet. Lotil se je študija računalništva. Kmalu za tem pa je želel rešiti problem navigacije po nakupovalnih centrih in trgovinah, zato je soustanovil startup Shopster ter tam prevzel vlogo tehničnega direktorja. V tem času je izpopolnil svoje tehnično znanje. Eno leto nazaj se je odločil, da svoje znanje uporabi za rešitev problema sodelovanja med podjetji ter vplivneži na družbenih omrežjih. Soustanovil je startup Influee, platformo za vplivnostni marketing, kjer prevzema vlogo direktorja. Zaradi uporabe algoritmov za analizo omrežja, platforma ne ponuja zgolj sodelovanja z vplivneži kot ostale platforme, temveč tudi natančno analizo profilov vplivnežev ter merjenje dejanskega učinka posameznega vplivneža.
Spoznaj primere dobre prakse
Po delavnici se bomo preselili v KID Kiblo, kjer se bosta Urbanu na odru pridružila še influencerka Klara Leben in izkušen podjetnik Rok Matjaž, ki ima za seboj že kar nekaj sodelovanj z influencerji. Pridi in spoznaj primere dobre prakse sodelovanj med podjetji in influencerji ter ne ponavljaj njihovih napak. Influencer marketing je zelo učinkovito promocijsko orodje, vendar le, če je uporabljeno na pravi način. Preberi si
več.
Lokacija
Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje