Napredna uporaba Facebooka za večjo prodajo
8 maj 2019, ob 16:00 /Tovarna podjemov, podjetniški inkubator UM
Ali kot podjetje izkoriščate vsa orodja, ki vam jih Facebook ponuja za promocijo vaših produktov?
Ali veste, da lahko z uporabo Facebook Pixla sledite svojim uporabnikom in nastavite oglase, ki se prikazujejo samo tistim, ki so že bili v interakciji z vami?
Ali veste, katere metrike spremljanja oglasov vam dajo najboljše podatke za kreiranje novih kampanj?
Na delavnici boš spoznal:
- kaj so ključni elementi in taktike uporabe Facebooka za promocijo produkta,
- uporabo Facebook Pixel-a, napredno določevanje ciljnega občinstva, re-targeting, Facebook Analytics,
- različne vrste kampanj ter cilje katerim so namenjene,
- 5 lastnosti dobre Facebook kampanje,
- največje napake Facebook kampanj,
- spremljanje učinkovitosti, optimizacijo in analitiko kampanj.
Način dela
Delavnica, namenjena podjetnikom, bo
praktična. Kratkim predstavitvam vsebinskih sklopov bo sledila
implementacija slišanega na tvojem primeru. Zato je pomembno, da si na delavnico dobro pripravljen-a.
Pogoji za udeležbo na delavnici in priprave
- delujoča spletna stran, ki ima nameščen Google Analytics in Facebook Pixel,
- delujoč Facebook oglaševalski račun,
- jasna opredelitev ciljne skupine, ki jo nagovarjate,
- jasno opredeljena in zapisana vrednost vašega produkta za uporabnika,
- prenosni računalnik.
Program
16:00 – 19:00 Napredna uporaba Facebooka za večjo prodajo
Splošni pogoji prijave
Delavnica je
brezplačna, prijava
obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se
ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini
20EUR.
Kdo je Damir Butkovič?
Damir Butkovič se z digitalnim marketingom ukvarja že več kot 10 let. Samostojno pot je pred več kot desetimi leti začel z digitalno agencijo v avstralskem Melbournu, kjer je prepričal prve naročnike. Pot ga je preko indonezijskega Balija vodila do Ibize, kjer danes vodi full-service digitalno agencijo
Ibiza Digital Agency. Digitalni marketing izvaja za različne naročnike iz celotnega sveta. Njegovo vodilo pa je vseskozi učinkovitost. Njegov zadnji projekt je lastna linija spletnih prehranskih dopolnil pod blagovno znamko
VITALTEC.
Lokacija
Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje