Uporaba LinkedIna za posel, marketing in poslovno mreženje
15 april 2019, ob 15:00 /Tovarna podjemov, podjetniški inkubator UM
Ali veš, da je LinkedIn 4-krat bolj učinkovito orodje za spletno komuniciranje s podjetji, kot pa Facebook?
Iščeš nove poslovne partnerje ali sodelavce in bi rad pred povabilom na sestanek preveril njihove reference?
Pridi na delavnico, kjer se boš naučil pravilno ustvariti in uspešno voditi svoj LinkedIn profil. Mnoga podjetja izpuščajo to priložnost. Ne bodi med njimi! Začni graditi svojo osebno blagovno znamko in znamko svojega podjetja na LinkedInu ter bodi korak pred konkurenco.
LinkedIn je s približno 9 milijoni profilov podjetij največje poslovno družbeno omrežje in združuje uporabnike iz več kot 200 držav. To omrežje pa ni odlično le za poslovno povezovanje, temveč tudi za prodajo. Nekatera podjetja so s svojo prisotnostjo na tem omrežju povečala prodajo skoraj za 40 %. Kar je veliko…
Na prvi pogled je mogoče res videti, da je LinkedIn samo še eno družbeno omrežje, kjer lahko zapraviš veliko časa, vendar je slika tukaj popolnoma drugačna. Na njem si lahko zgradiš močno poslovno identiteto in dosežeš ljudi, do katerih drugače sploh ne bi mogel priti.
Kaj se boš naučil?
Na delavnici boš spoznal:
- zakaj moraš biti prisoten na LinkedInu,
- kako oblikovati profil, da bo kar najbolj odseval tvojo strokovnost,
- kako ti lahko to profesionalno družbeno omrežje dvigne kredibilnost in prepoznavnost podjetja ter prodajo,
- katere vrste objav so ti na voljo,
- kako, kaj in kdaj pisati objave, da boš dosegel čim večji odziv,
- strategije, s katerimi boš pridobival nove in zveste sledilce,
- kaj lahko razbereš iz LinkedIn statistike.
Prav tako boš videl primere objav, ki so organsko dosegle več kot 33.000 ljudi.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je primerna zate če:
- še ne uporabljaš LinkedIna in si začetnik,
- si želiš LinkedIn uporabiti v poslovne namene,
- če že uporabljaš LinkedIn, vendar nimaš vidnih rezultatov.
Komu delavnica NI namenjena?
Delavnica NI primerna zate, če že uspešno upravljaš z LinkedIn računom.
Program
15:00 – 18:00 Uporaba LinkedIn-a za posel, marketing in poslovno mreženje
Splošni pogoji prijave
Delavnica je
brezplačna, prijava je
obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se
ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini
20 EUR.
Kdo je Tanja Ciglarič?
Tanja Ciglarič je marketinška strokovnjakinja, dobra poznavalka družbenih omrežij, mentorica in podjetnica. Za njo je že več kot 10 let izkušenj na področja digitalnega marketinga. S svojo blagovno znamko
Marketing malih podjetij pomaga številnim podjetjem z novim znanjem iz področja marketinga, v zadnjem letu pa se je posebej specializirala za marketing na družbenih omrežjih. S praktičnimi delavnicami in seminarji želi podjetnikom približati digitalni svet, ker opaža, da je še veliko podjetij, ki ni pripravljena na bodoče potencialne kupce mlajše generacije. Ta generacija bo v prihodnosti potrošnjo korenito spremenila kanale komunikacije in poslovne modele.
Lokacija
Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje