Kako zasnovati ali izboljšati email kampanje
6 marec 2019, ob 13:00 /Tovarna podjemov, podjetniški inkubator UM
Bi rad
povečal svoje prodajne številke in bolj neposredno komuniciral s svojimi kupci?
Ali veš, da je email marketing, če je izveden pravilno, eden
najmočnejših in cenovno najugodnejših marketinških kanalov?
Ali veš, da prinaša
najboljše rezultate glede na vložen denar?
Povprečna vrednost prodaje preko emailov je vsaj
3 krat višja kot pri družbenih omrežjih. To je razlog, da začneš izkoriščati njegov potencial že danes.
Začeti z email kampanjami pa ni tako lahko, kot je morda sprva videti. Najprej je potrebno zgraditi dobro bazo, jo segmentirati in vsakemu segmentu pošiljati le sporočila, ki so mu prilagojena.
Dobra e-mail marketinška strategija mora biti
dobro premišljena in
zahteva svoj čas, zato smo zate pripravili delavnico, kjer ti bomo pomagali zasnovati ali izboljšati že obstoječe email kampanje.
Kaj se boš naučil?
- katere aktivnosti zajema email marketing,
- kako si izgradiš dobro bazo kontaktov,
- glede na cilj boš znal pripraviti vsebino in strukturo ter različne vrste email kampanj,
- spoznal se boš s preprostimi tehnikami za dvig uspešnosti email kampanj,
- znal boš meriti rezultate email kampanje,
- vedel boš na kaj moraš biti pozoren od uvedbe GDPR-ja in še mnogo več.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je primerna zate če:
- še ne uporabljaš email marketinga in bi želel osvojiti osnove,
- želiš email marketing izvajati na pravilen način, ki ti bo prinesel želene rezultate,
- že uporabljaš email marketing v svojem poslu, pa še nisi dosegel želenih rezultatov.
Komu delavnica NI namenjena?
Delavnica NI primerna zate, če
že uspešno izvajaš email marketing in iščeš načine za izboljšave.
Kdo je Marko Petrej?
Marko se s področjem spletnega komuniciranja, grafičnim oblikovanjem in izdelavo spletnih strani ukvarja že 18 let, zadnjih 12 let v svojem podjetju NAVDIH.NET. Z delom na številnih projektih si je pridobil široko paleto znanja in dragocene izkušnje. Kot strokovnjak na področju spletnega komuniciranja in izdelave spletnih strani je uspešno predaval in svetoval številnim podjetjem iz različnih branž, med drugim tudi podjetnikom začetnikom. Izvedel je tudi številna predavanja za podjetnike na gospodarskih in obrtnih zbornicah, podjetniških inkubatorjih, za banke…idr.
Program
13:00 – 16:00 Kako zasnovati ali izboljšati email kampanje
Lokacija
Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje
Splošni pogoji prijave
Delavnica je
brezplačna, prijava
obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20EUR.