Delavnica: LinkedIn – Orodje za povečanje prodaje
10 april 2018, ob 15:00 /@Tovarna podjemov, Maribor
Zakaj je vaša prisotnost na LinkedInu pomembna za prodajo, trženje in kadrovanje?
- poslovno omrežje z 500+ milijonov članov, več kot 50 % poslovnih ljudi na svetu
- visoko se uvršča na Googlu in drugih brskalnikih
- uporablja ga 9 milijonov podjetij in 27+ milijonov blagovnih znamk iz 200 držav
- 56 % kupcev raziskuje ponudnike prek LinkedIna
- 44 % kupcev je našlo ponudnike prek LinkedIna
- 65 % poslovnih priložnosti pridobijo uporabniki preko LinkedIna
- LinkedIn sporočilo ima 7-krat večjo stopnjo odpiranja kot običajna e-pošta
- 4-krat bolj učinkovit za medpodjetniški trg (B2B) kot Facebook ali Twitter
- podjetja so z LinkedInom povečala prodajo tudi do 40 %.
- sodeluje z Microsoftom za še boljšo uporabniško izkušnjo.
Formula za
100 % uspeh je,
osebni profili ključnih ljudi v podjetju in stran podjetja na LinkedInu. Osebni profil mora biti profesionalen in tržno usmerjena predstavitev. To je
vaša osebna poslovna vizitka oz. blagovna znamka. Zgradite mrežo stikov, saj boste večino priložnosti pridobili preko osebnega profila. Podjetje se profesionalno predstavi, vključi LinkedIn v vse kanale komuniciranja. Zgradi, skupnost sledilcev (zaposleni so avtomatično sledilci), ciljno usmerjene in velike bazene strank.
V Sloveniji 37 % vseh podjetij uporablja družbena omrežja, stran podjetja na LinkedInu ima
nekaj več kot 3 %.
Vsebina
Kako bo LinkedIn spremenil način vašega poslovanja
- Ali bo LinkedIn deloval tudi za vaš posel?
- Zakaj je kralj B2B mreženja?
- 4 stebri trženja z družbenimi mediji.
Vaša blagovna znamka
- 4 ključni elementi vašega osebnega profila na LinkedIn
- Kako do All-Star osebnega profila.
Kako LinkedIn spremeni način trženja.
- Kako zgraditi poslovno mrežo?
- Lead Builder: napredno iskanje.
- Kako narediti več – premium.
- Metrika, ki je pomembna.
- Najpogostejše napake.
- Zgodbe o uspehu.
Stran podjetja na LinkedInu
- Kako ustvariti stran podjetja?
- 3x nasveti za promocijo vaše strani
- Kako pritegniti več sledilcev?
- Oglaševanje.
- Top strani podjetij na LinkedInu (2017).
- Napake, ki se jim velja izogibati
Program
15:00 – 15:45 Registracija
15:45 – 17:00 Delavnica LinkedIn – orodje za povečanje prodaje – 1. del
17:00 – 17:10 Odmor
17:10 – 18:30 Delavnica LinkedIn – orodje za povečanje prodaje – 2. del
Komu je delavnica namenjena
Delavnica je namenjena vsem, ki se zavedate pomembnosti družabnih omrežij in želite kar najbolje izkoristiti prednosti omrežja LinkedIn in ga izkoristiti tudi kot tržno orodje.
Po dogodku vam bomo tudi predstavili priložnosti, ki se vam ponujajo v okviru projekta Digitrans (digitalna transformacija v podonavski regiji), ki se ukvarja z digitalno transformacijo v podjetjih. Digitalna revolucija ne vpliva samo na proizvodne dejavnosti, ampak tudi na druge sektorje, kot so na primer storitve in obrti. Cilj tega projekta je spodbuditi mala in srednja podjetja, da opredelijo in aplicirajo svoj lastni digitalni poslovni model.
Kdo je Brigita Lazar Lunder?
Z vami bo
mag. Brigita Lazar Lunder, MBA, ki Ima več kot 25-letne izkušnje v marketingu in prodaji slovenskih in tujih blagovnih znamk. Kot predavateljica sodeluje na mednarodnih konferencah (več kot 150), je tudi avtorica številnih člankov o LinkedInu. Že več let svetuje slovenskim in tujim podjetjem
pri učinkoviti uporabi LinkedIna za prodajo, marketing in upravljanje človeških virov (HRM); med njimi so Slovenska turistična organizacija (STO), Gospodarsko razstavišče, Odelo, GoOpti, Pošta Slovenije, Abanka, Belinka, Sibo Group, Pivovarna Laško, TSmedia, Plastika Skaza, Bisnode, EPPS, Cirtuo, Gatewy2Enterprise. Z LinkedInom sem pridobila
večino poslovnih priložnosti iz ZDA, Avstralije, Velike Britanije, Nemčije, Slovenije in jadranske pokrajine. Vzpostavila sem mrežo neprecenljivih poslovnih stikov. Njen profil na LinkedInu je med
1 % najbolj obiskanih na svetu.
Registracija