Start:up Müsli: Kako sta rasla Techstars in Pleo
10 april 2018, ob 19:05 /@KID KIBLA, Maribor
Na tokratnem müsliju bomo govorili o
dveh podjetjih, ki s svojimi storitvami dosegata nadpovprečne rezultate na globalnih trgih.
Techstars - član elitnega kluba podjetniških pospeševalnikov
Pospeševalnik
Techstars, ustanovljen leta 2016, sodi v
TOP ligo svetovnih podjetniških pospeševalnikov. Svoj prvi program so izvedli v univerzitetnem mestecu Bulder, v ameriškem Koloradu, danes pa njihovi programi potekajo na vseh petih kontinentih. V preteklih letih je v njihovih programih sodelovalo več kot 300.000 podjetnikov, iz 150+ držav. Med njimi so tudi Slovenci
Databox in
tvBeat.
Z nami direktorica Techstars-a odgovorna za mednarodno širitev
Velik del zaslug za globalno prisotnost ima
Jess Williamson. V družini Techstars je bila zadnjih sedem let odgovorna za zasnovo programov in odpiranje pisarn v regijah
EMEA (Evropa, Srednji Vzhod in Afrika) ter
APAC (Azija in Pacifik). Energična Škotinja je bila tudi sama soustanoviteljica dveh startupov. Po več kot desetih letih napetega startupovskega življenja si je vzela leto odmora za potovanje. Ustavila se bo tudi v Mariboru, kjer bo svoje bogate izkušnje delila z našo startup skupnostjo. Oglejte si njen impresiven
LinkedIn in ne zamudite priložnosti, da jo osebno spoznate.
Pleo: Od 0 do 1000+ strank v enem letu
Drugi primer hitre rasti je danski fintech startup Pleo, ki z istoimensko rešitvijo
Pleo malim in srednjim podjetjem poenostavlja upravljanje s stroški, s pomočjo pametnih plačilnih kartic. V enem letu je podjetje zabeležilo impresivne rezultate: več kot 1000 strank in več kot 50 zaposlenih, na samo dveh trgih. Hitro rast so dosegli tudi s pomočjo renomiranih investitorjev kot so
Seedcamp,
Founders in
Creandum. Letos nameravajo podvojiti število zaposlenih in razširiti storitev na nove trge.
Krivec za hitro rast Mariborčan Alen Cvišić
Med prvimi zaposlenimi se je danskemu podjetju pridružil Mariborčan
Alen Cvišić, ki je vse od takrat odgovoren za marketing in rast. Je strokovnjak za digitalni marketing, prodajo in metrike. Z vami bo iz prve roke delil izkušnje:
- kako dosegati nadpovprečne rezultate na izjemno zasičenem trgu fintech storitev in
- kako učinkovito načrtovati ter izvajati marketinško strategijo v digitalnih medijih.
Tudi Alen ima že bogato startupersko zgodovino, ki se je začela s študentsko aplikacijo
Footure.
Tokratni Müsli je enkratna priložnost, da spoznate gosta, ki smo jih ulovili na njunem kratkem obisku v Sloveniji. #priloznostzamujenanevrnesenobena
Po dogodku vam bomo tudi predstavili priložnosti, ki se vam ponujajo v okviru projekta Digitrans (digitalna transformacija v podonavski regiji), ki se ukvarja z digitalno transformacijo v podjetjih. Digitalna revolucija ne vpliva samo na proizvodne dejavnosti, ampak tudi na druge sektorje, kot so na primer storitve in obrti. Cilj tega projekta je spodbuditi mala in srednja podjetja, da opredelijo in aplicirajo svoj lastni digitalni poslovni model.