Spletne urice #80: Home alone - ko je produktni vodja podpora strankam
27 februar 2018, ob 19:05 /@KID KIBLA, Maribor
Anej Mehadžič je kot oblikovalec uporabniške izkušnje in produktni vodja zagovornik načela ‘do your own support’.
Na eni strani je to močno orodje za razvoj empatije do strank oz. uporabnikov. Na drugi strani je to tudi najboljši način, da vsaj v začetni fazi razvoja izdelka ali storitve iz prve roke izveš, kje se pojavljajo težave. S tem lahko že sproti veliko bolj učinkovito implementiraš rešitve.
Ko moraš dvajsetič razložiti en in isti proces uporabe, potem ti je veliko hitreje jasno, da rešitev ni bila tako blizu genialnosti, kakor si si predstavljal v trenutku razodetja. Še več - podpora in pomoč strankam na terenu je najboljši način, da ugotoviš, da je na trimetrski lestvi sila tečno vpisovati vse te podatke pri registraciji naprav na uporabniški račun.
Predavanje bo ponudilo vrsto no bullshit lekcij in zaključkov pri podpori strankam, hkrati pa ponudilo ideje, kako lahko aplikacije, izdelke in storitve že v začetku oblikujemo, da bo bodo stranke pri morebitni podpori doživljale čim manj trenj in ovir.
----------------------
O predavatelju:
Anej Mehadžič je UX oblikovalec in produktni vodja za IOT platformo SeltronHome v podjetju Seltron.
Začnemo ob klasičnih 19:05, se vidimo v Kibli!