OPIS DOGODKA


Priložnosti in pasti digitalizacije v logistiki in tradicionalnih panogah

19 november 2024, ob 17:00 /KID Kibla
 
Se sprašuješ, kako lahko digitalizacija pozitivno vpliva na področje logistike in tradicionalnih industrij, ter kakšna tveganja prinaša?
Digitalizacija industrije lahko prinese kar do 20 % povečanje operativne učinkovitosti in do 30% zmanjšanje stroškov logistike. Vendar pa se kar 70 % podjetij sooča z izzivi pri implementaciji novih tehnologij.  

Pa ti? 

Potrebuješ pomoč pri digitalizaciji v svojem podjetju?  
Ali pa ponujaš pomoč pri digtalizaciji tistim, ki ne vedo kako se tega lotiti?  

Pridi na dogodek, pridobi nova znanja in se poveži. Najdi partnerja, skleni posel.  

Z uvajanjem novih tehnologij, kot so umetna inteligenca, IoT in avtomatizacija, digitalna preobrazba omogoča večjo učinkovitost, zanesljivost in prilagodljivost. Prinaša pa tudi izzive, kot so večja ranljivost podatkov, zapletene implementacije in potreba po nenehnem prilagajanju.
Na dogodku bomo skupaj z vodilnimi strokovnjaki, Blažem Jakopinom (Priot), Igorjem Jakominom (ex CargoX), in Juretom Hrvatinom (OptiVlak), raziskali, kako se izogniti pastem in izkoristiti prednosti digitalizacije. Spoznajte najboljše prakse, ki vam bodo pomagale uspešno voditi preobrazbo vašega podjetja v digitalni dobi.
 

Zakaj digitalizacija v logistiki in industriji?

Digitalizacija omogoča preobrazbo industrijskih panog in logističnih operacij s sodobnimi tehnologijami in poslovnimi modeli, ki prinašajo številne prednosti. Z inovacijami v IoT, umetni inteligenci in avtomatizaciji lahko podjetja izboljšajo učinkovitost, povečajo varnost in optimizirajo procese.

Primeri vključujejo:
  • Optimizacija dobavnih verig s pomočjo napredne analitike in umetne inteligence.
  • IoT naprave za sledenje in nadzor logističnih operacij v realnem času.
  • Novi poslovni modeli, ki temeljijo na podatkovni ekonomiji in prilagodljivih rešitvah za digitalno transformacijo.
  • Avtomatizacija procesov, ki zmanjšuje napake in izboljšuje produktivnost.

Komu je dogodek namenjen?

Dogodek je namenjen:
  • Razvijalcem tehnologij za industrijo in logistiko, ki želijo raziskati nove priložnosti in trende.
  • Poslovnim svetovalcem za digitalno preobrazbo, ki želijo poglobiti svoje znanje na področju novih tehnologij.
  • Vodjem projektov in produktnim vodjem v podjetjih, ki si želijo bolje razumeti prednosti digitalne preobrazbe.
  • Podjetnikom in startupom, ki razvijajo digitalne rešitve za industrijo in logistiko in iščejo nove tržne priložnosti.
Namen dogodka je povezati tehnološke razvijalce, poslovne svetovalce in podjetnike, da izmenjajo znanja, izkušnje in inovativne ideje na področju digitalizacije. Dogodek je zanimiv tako za tiste, ki iščete nove poslovne priložnosti, kot za tiste, ki razvijate tehnološke rešitve, ter že uveljavljena podjetja, ki se želite digitalizirati, pri tem pa vam lahko pomagajo startup podjetja. 

Program 

16:45 - 17:00 Prihod udeležencev in registracija
17:00 - 19:00 Moderiran pogovor na temo ‘Priložnosti in pasti digitalizacije v logistiki in tradicionalnih panogah’
19:00 - 20:00 Vprašanja udeležencev in mreženje z gosti  
 

Kdo je Blaž Jakopin? 

Blaž Jakopin je ustanovitelj podjetja Priot, ki transformira podjetja s celovitimi digitalnimi rešitvami in inovacijami. Specializirani so za razvoj digitalnih platform, ki povezujejo IoT in operativne tehnologije s poslovnimi sistemi, ter za rešitve na področju industrije 4.0, digitalnih dvojčkov in napredne analitike. S prilagojenimi oblačnimi rešitvami podjetjem omogočajo brezhibno digitalizacijo ter integracijo v realnem času.

Kdo je Igor Jakomin? 

Z več kot 30 leti izkušenj v oskrbovalnih verigah je Igor Jakomin eden izmed vodilnih strokovnjakov za blockchain rešitve v logistiki. V podjetju CargoX, ki je pionir digitalizacije transportne dokumentacije, je bil odgovoren za razvoj inovativnih blockchain platform. Poleg vloge na visokih položajih v multinacionalkah je Igor opravljal tudi funkcijo Državnega sekretarja na Ministrstvu za promet ter mentorja v uspešnih logističnih podjetjih.

Kdo je Jure Hrvatin? 

Jure Hrvatin je soustanovitelj in izvršni direktor podjetja OptiVlak, platforme za mednarodno in intermodalno prevozništvo, specializirane za optimizacijo tovornih prevozov. Jure že več kot desetletje vodi TOP Hrvatin d.o.o., kjer je odgovoren za organizacijo mednarodnih transportov. Njegove izkušnje v logistiki so nepogrešljive pri ustvarjanju rešitev za digitalizacijo in optimizacijo prevozov, s posebnim poudarkom na večmodalnem transportu.

Splošni pogoji prijave

Dogodek je brezplačen, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se dogodka ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.

Dogodek se fotografira. Aktivnost se izvaja v okviru aktivnosti JR Start-up konzorcij, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta Slovenski podjetniški sklad in Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. Razumem, da z udeležbo na dogodku postanem prejemnik-ca novic Tovarne podjemov, ki je nosilec blagovnih znamk Start:up Maribor, Start:up Slovenija, Tovarna podjemov in Podim conference. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.


 
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Urban Lapajne
Tovarna podjemov, podjetniški inkubator Univerze v Mariboru
T: +38641372418
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!