OPIS DOGODKA


Business Booster - ekskluzivni program za startup podjetja

27 september 2024, ob 09:00 /Tovarna podjemov
 

Odkleni potencial svojega startup podjetja!

Kot podjetnik hitro spoznaš kruto resnico: odlična ideja sama po sebi ne pomeni veliko, dokler ni dosledno in natančno uresničena. Ustvarjanje nečesa iz nič je izjemno zahtevno. Statistike kažejo, da kar 95 % uspeha podjetja izvira iz pravilne in uspešne izvedbe podjetniških korakov, medtem ko ideji za dosego uspeha pripada samo 5 % zaslug. V svetu podjetništva, je zato ključnega pomena ne le imeti sijajno idejo, temveč jo znati tudi učinkovito spraviti do življenja.

Predstavljamo ti vrhunski program zasnovan za podjetnike, ki si želijo uspešno vstopiti na trg! Program se osredotoča na ključne izzive tvojega startup podjetja. Ukvarjali se bomo s:
  • ključnimi elementi uspeha, 
  • učinkovitim marketingom in prodajo skozi ciljno nagovarjanje kupcev,  
  • vzpostavitvijo učinkovitega sistema vodenja.   

Ne zamudi priložnosti za uspeh tvojega podjetja – prijavi se že danes in prehiti konkurenco z našimi preverjenimi rešitvami!

Dobra ideja ni dovolj, učinkovita izvedba je vse!

Program je zasnovan v treh dinamičnih sklopih, kjer bomo najprej raziskali ključne teme s strokovne plati, nato pa bomo znanje takoj prenesli v prakso - na tvojem primeru. To pomeni, da pridobljeno znanje takoj preizkusiš v praksi, meriš rezultate in prilagodiš strategije, da povečaš učinek.

 

Jasna vizija, ponudba
vrednosti ter ponudba za kupce


Jasna vizija je ključni motivator za tvojo ekipo, investitorje in vse druge, ki te podpirajo. Skupaj jo bomo nadgradili z natančno oblikovano ponudbo vrednosti, ki bo tvojim kupcem jasno sporočila, zakaj naj izberejo tvoj produkt, storitev ali rešitev. Preučili bomo tvoj poslovni model, optimalno oblikovali prodajne pakete in cenovno politiko, ki upošteva psihologijo kupcev in druge strateško pomembne elemente, ključne za uspeh. Poskrbeli bomo, da bo tvoja ponudba prepričljiva in učinkovita, kar bo privedlo do večjih uspehov pri prodaji in zadovoljnih kupcev.

 

Optimalna komunikacija in marketing ter
učinkovit prodajni lijak


Program vključuje praktično pripravo osnovnih komunikacijskih orodij, kampanj, ki bodo pritegnila pozornost ciljnih kupcev in jih spodbudila k nakupu. Razvili bomo robustno inbound in outbound marketinško strategijo, ki bo učinkovito privabila potencialne stranke. Poleg tega te bomo opolnomočili za uporabo ključnih orodij in platform, ki bodo optimizirala tvoje marketinške aktivnosti. Torej vse potrebno za uspešno nagovarjanje trga in dosego poslovnih ciljev.

 

Postavitev učinkovitega sistema vodenja


Program vključuje postavitev jasno določenih ciljev in ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI), ki ti omogočajo merjenje napredka ter natančno optimizacijo procesov in izboljšanje produktivnosti ekipe. S temi orodji lahko spremljaš uspešnost, prilagajaš strategije in dosegaš vrhunske rezultate.

Konkretni dokumenti za takojšnjo uporabo!

Če se pridružiš, dobiš konkretne rezultate in vsebine, ki jih lahko takoj uporabiš za dosego poslovnih ciljev. To vključuje:
  • kratko, jasno in izpovedno oblikovano ponudbo vrednosti, ki bo osnova za vsa ključna komunikacijska sporočila,
  • strukturirano prodajno e-mail sporočilo za osebno nagovarjanje kupcev,
  • učinkovito pristajalno spletno stran ali prodajno zloženko,
  • opis podjetja za LinkedIn profil, ki je skladen s tvojo vizijo,
 

Te vsebine ti bodo omogočile, da takoj začneš učinkovito komunicirati s svojimi kupci in se premakneš naprej k doseganju poslovnih ciljev.
 

Program

20.september 9:00 - 17:00

  • vizija in cilji: določili bomo vizijo tvojega podjetja in jo uskladili z relevantnimi deležniki, da bo jasno in prepričljivo komunicirana,
  • ponudba: naučili te bomo, kako jasno artikulirati in učinkovito predstaviti, zakaj naj kupci izberejo prav tvoj produkt,
  • poslovni model: poglobljeno bomo preučili tvoj poslovni model, določili ceno in raziskali možne različice ponudbe tvojega produkta.
DOMAČA NALOGA
Dobiš domačo nalogo, kjer na svoj primer implementiraš obravnavane vsebine, pri tem z nasveti pomaga izkušen mentor. Z mentorjem se srečaš vsaj enkrat v času do drugega srečanja. Da kvalitetno opraviš domačo nalogo moraš investirati minimalno 6 ur tvojega časa. 

27.september 9:00 - 17:00

Naučili te bomo kako učinkovito pristopiti k prodaji in vzpostaviti sistem za upravljanje prodajnega procesa. To vključuje:
  • komunikacijo s kupci: kako oblikovati sporočila, ki bodo pritegnila tvojo ciljno publiko in povečala angažiranost.
  • vhodni in izhodni marketing: naučiš se strategij za pridobivanje ustreznih potencialnih kupcev ter kako potrdiš vrednost svojega produkta skozi njihove nakupe.
  • sistem za upravljanje prodaje: postavi jasne cilje, spremljaj uspešnost prodaje ter optimiziraj produktivnost prodajnega procesa in ekipe.
S temi pristopi lahko učinkovito obvladaš prodajo in izkoristiš priložnosti za rast podjetja.

DOMAČA NALOGA
Dobiš domačo nalogo, kjer na svoj primer implementiraš obravnavane vsebine, pri tem z nasveti pomaga izkušen mentor. Nadaljuješ 1:1 delo z mentorjem po zastavljenem načrtu. Da kvalitetno opraviš domačo nalogo moraš investirati minimalno 6 ur tvojega časa. 

Kaj pričakujemo od udeležencev? 

Če se odločiš, da se nam pridružiš, od tebe pričakujemo: 
  • aktivno sodelovanje: razpravljaš na srečanjih v živo in opravljaš domače naloge.
  • motivacijo za uporabo: imaš željo in namen implementirati naučene pristope, strategije in vsebine v prakso, svoj posel.
  • zaveza za učenje: ko se odločiš za udeležbo, se odločiš vlagati ves razpoložljiv čas in energijo za doseg najboljših rezultatov.
Tvoja aktivna udeležba in predanost bosta ključni za uspeh v programu in doseg tvojih poslovnih ciljev.

Kaj sledi po zaključku programa?

Po zaključku programa ti bomo dodelili mentorja, ki bo nadaljeval s podporo in pomočjo pri dokončanju začetega dela. Mentor bo pomagal pri integraciji strategij in pripravljenih vsebin v procese tvojega podjetja ter spremljal rezultate, da zagotoviš doseg zastavljenih ciljev. S tem bomo poskrbeli, da lahko uspešno uporabiš pridobljeno znanje in dosežeš trajne rezultate.

Kdo lahko sodeluje?

Startup podjetja, ki izpolnjujejo pogoje za vpis ali pa so že vpisana v register inovativnih zagonskih podjetij.

Program je namenjen inovativnim startup podjetjem, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:
  • starost manj kot 5 let,
  • zaposlena vsaj 1 oseba za polni delovni čas,
  • izkazujejo določeno stopnjo inovativnosti in potenciala za rast.

Prijava

Rok za prijavo je 17. september 2024, do 12. ure. Število mest v programu je omejeno na 10, zato bomo med prijavljenimi kandidati izbrali tista podjetja, za katera menimo, da jim lahko vključitev v program trenutno najbolj koristi. 

Prijavi se pravočasno in si zagotovi priložnost za sodelovanje v tem ekskluzivnem programu!

ROK ZA PRIJAVO JE POTEKEL. 

Izkušeni poslovni trenerji

Delavnico bodo vodili izkušeni poslovni trenerji:



Matej Rus je izkušen poslovni trener z več kot 20-letnimi izkušnjami, z delom s startupi in uveljavljenimi podjetji. Kot specialist za razvoj poslovnih modelov pomaga podjetjem ne le pri uvajanju podjetniškega razmišljanja in inovacijskih metod, ampak tudi pri oblikovanju strategij za dosego njihovih poslovnih ciljev.  Kot specialist za optimizacijo poslovnih procesov in prepoznavanje novih priložnosti za rast, podjetjem pomaga povečati prihodke, zmanjšati stroške in se hitro prilagoditi spreminjajočim se tržnim razmeram.

Njegova strast do podjetništva in razvoja slovenskega ter regionalnega startup ekosistema je očitna. Sodeloval je z mnogimi prepoznavnimi startupi, kot so Chipolo, Modri planet, Simarin in Equaleyes, ter z uveljavljenimi podjetji, kot so Zavarovalnica Sava, Nova KBM, Telekom Slovenije, Smart Com in Infineon Technologies. Kot motor PODIMa, največje startup konference v CEE regiji, in vodja iniciative Start:up Slovenija, igra pomembno vlogo pri vzpostavljanju ugodnejših pogojev za nastajanje novih in rast obstoječih  podjetij v Sloveniji in širši regiji. 

Poleg tega svoje bogato znanje in izkušnje prenaša tudi na študente kot višji predavatelj podjetništva na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru, kjer si prizadeva za odlično izobraževanje prihodnjih podjetniških talentov.




Sašo Djoković, vizionar, ki ima ogromno izkušenj s področja B2B marketinga, razvoja poslovnih partnerjev ter strokovnjak za trženje inovativnih tehnoloških rešitev. Kot startup mentor ti lahko pomaga na naslednje načine:

Strategija rasti in razvoja: s svojimi bogatimi izkušnjami na področju B2B marketinga in vodenja prodajnih ekip lahko pomaga podjetjem razviti celovite strategije za rast in širitev. Njegovo strateško usmerjanje lahko mladim podjetnikom omogoči učinkovito navigacijo skozi ključne faze razvoja podjetja.

Vodenje in razvoj ekip: kot izkušen vodja prodajnih in marketinških ekip lahko Sašo podjetjem pomaga pri vzpostavitvi visoko učinkovitih timov. Njegove sposobnosti pri motiviranju in mentoriranju lahko prispevajo k izboljšanju notranje organizacije in doseganju prodajnih ciljev.

Vstop na nove trge: z obsežnimi izkušnjami pri uvajanju novih izdelkov in tehnologij na mednarodne trge, lahko Sašo svetuje pri strategijah vstopa na nove trge, kar je ključno za rast in globalno širitev start-up podjetij.

Vzpostavitev partnerstev: njegova mreža in izkušnje pri vzpostavljanju strateških partnerstev z velikimi globalnimi igralci lahko start-upom pomagajo pri hitrejšem dostopu do ključnih partnerjev in virov, ki so potrebni za uspeh.

Inovativni poslovni modeli: Sašo ima bogate izkušnje pri razvoju in implementaciji inovativnih poslovnih modelov, kar je ključnega pomena za start-upe, ki iščejo nove pristope za diferenciacijo na trgu.
Kot mentor in coach lahko Sašo ponudi dragocene vpoglede, praktične nasvete in podporo, ki ti pomagajo premagati izzive, se hitro prilagoditi tržnim razmeram, uspešno rasti in zagotoviti širitev na konkurenčnih trgih.




Urban Lapajne je strokovnjak za oblikovanje programov za startup in scaleup podjetja, svetovalec in povezovalec v startup ekosistemu z več kot 18 leti izkušenj. Njegova strast je oblikovanje in izvajanje pospeševalnih programov za zgodnje in semenske faze, ki omogočajo učinkovito ustanavljanje podjetij ter testiranje in validacijo trga. Je programski direktor najvplivnejšega startup in tehnološkega dogodka v regiji – Podim. Veliko časa posveti svetovanju startupom in korporacijam. S svojo široko domačo in mednarodno mrežo je tudi vrhunski povezovalec.

Lokacija

Delavnici bosta izvedeni v živo, na lokaciji: Tovarna podjemov, ul. škofa Maksimilijana Držečnika 6, 2000 Maribor, 1. nadstropje.

Deminimis

Program ima za udeležena podjetja naravo de minimis pomoči na osnovi sheme: Program ukrepov MGTŠ za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti v obdobju 2024–2030 – de minimis (št. sheme: M001-2632616-2024). Vrednost programa je 500,00 EUR.

Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!