Delavnica: »Horrible mistakes that are easy to make«
14 november 2017, ob 16:00 /@Tovarna podjemov, Maribor
27 let znanja v 2-urni delavnici
Če te vprašamo kaj je največji razlog za neuspeh startupov, kaj bi rekel? Večina bi vas zagotovo rekla, da startupom preprosto zmanjka denarja. Res je, to je pogost razlog. Vseeno pa je razlog številka ena za neuspeh startupa manjko tržne potrebe po njihovem produktu.
Preden startupi lansirajo svoj produkt na trg, se ne posvetijo dovolj svojim kupcem. Tako nimajo povratne informacije od svoje ciljne skupine. Najbolj znani izgovori zakaj jih ne povprašajo po njihovi izkušnji so, da potrebujejo končni produkt, da potrebujejo certifikacijo, ali da potrebujejo pravno entiteto… Na žalost so to samo pogoste napake, ki vodijo v poraz.
Znanje, ki je pomagalo uspeti Zemanti in Chipolu
Da se boste mariborski startupi izognili najpogostejšim napakam, smo povabili
Matta Mayfielda iz
D·Labs-a, ki bo na delavnici združil področja produktnega razvoja in razvoja prodaje s strankami.
Delavnica bo potekala v dveh delih. Prvi del bo predavanje, kjer bo Matt razkril najpogostejše usodne napake startupov. Sledil bo praktični del, kjer bodo startupi lahko predstavili svoje primere in dobili povratne informacije, komentarje in predloge.
Kaj se boste naučili:
- Pridobili nasvete za razvoj produktov v zgodnjih fazah.
- Kako porabiti investicijo za vaš produkt.
- Kakšne so razlike med različnimi tipi investicij.
- Kaj je MVS.
- Kako se izogniti produktnim 'fatamorganam'.
- Pogoste tržne 'fatamorgane'.
Delavnica bo potekala v angleškem jeziku.
Po dogodku vam bomo tudi predstavili priložnosti, ki se vam ponujajo v okviru projekta Digitrans (digitalna transformacija v podonavski regiji), ki se ukvarja z digitalno transformacijo v podjetjih. Digitalna revolucija ne vpliva samo na proizvodne dejavnosti, ampak tudi na druge sektorje, kot so na primer storitve in obrti. Cilj tega projekta je spodbuditi mala in srednja podjetja, da opredelijo in aplicirajo svoj lastni digitalni poslovni model.
Prijava
Kdo je Matt Mayfield?
Že od leta 2000
Matt Mayfield, sicer rojen in vzgojen v Ameriki, dela v Sloveniji, a vseeno ohranja svojo poslovno bazo v San Francisco Bay Area. Ima široke izkušnje iz industrije, uprave, telekoma, in komercialnega ITK. Njegovi poslovni trgi so fokusirani na območja Amerike, Azije, Evrope in srednje Evrope, s posebnim fokusom na »Bay area« in tehnološka podjetja s tveganim kapitalom. Matt je deloval na področju inženiringa, marketinga, prodaje in uprave.