Delavnica: Temelji uspešne blagovne znamke
7 november 2017, ob 16:00 /@Tovarna podjemov, Maribor
Ko slišite za podjetje NIKE, na kaj najprej pomislite? Just do it. Kaj pa McDonalds? Glas Justina Timberlaka, ko poje "I'm lovin' it"? Seveda.
Slogani so samo del blagovne znamke nekega podjetja. So del zgodbe podjetja, ki vam ga podjetje želi predstaviti na zelo privlačen in predvsem zapomnljiv način. Blagovna znamka je kot zgodba, v kateri kupec najde svoje mesto. Subjektivna zgodba ljudi privlači bolj kot »gola« dejstva.
Kako pravilno zasnovati zgodbo, ki bo vašo blagovno znamko postavila pred konkurenco? Kako navdušene uporabnike spremeniti v “pripovedovalce” vaše zgodbe? Vse to boste izvedeli, če se nam pridružite!
Proces, taktike in strategije izgradnje blagovnih znamk vam bo predstavil večkrat nagrajen kreativec
Aljoša Bagola.
Po dogodku vam bomo tudi predstavili priložnosti, ki se vam ponujajo v okviru projekta Digitrans (digitalna transformacija v podonavski regiji), ki se ukvarja z digitalno transformacijo v podjetjih. Digitalna revolucija ne vpliva samo na proizvodne dejavnosti, ampak tudi na druge sektorje, kot so na primer storitve in obrti. Cilj tega projekta je spodbuditi mala in srednja podjetja, da opredelijo in aplicirajo svoj lastni digitalni poslovni model.
Je partner in izvršni kreativni direktor Pristop Creative. Za svoje delo je prejel preko 100 nagrad in priznanj na uveljavljenih domačih in mednarodnih festivalih (Slovenski oglaševalski festival, Magdalena, Golden Drum, Epica, New York Festival, Cresta, Eurobest, AdPrint Festival …). Leta 2002 je bil na Slovenskem oglaševalskem festivalu izbran za najboljšega mladega kreativca, na podlagi česar je zastopal Slovenijo na mednarodnem oglaševalskem festivalu v Cannesu. Na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani kot predavatelj sodeluje pri predmetu Medijski praktikum (Oglaševanje in dizajn).
Prijava