Start:up Müsli: Stopi v čevlje svojih kupcev in zmagaj
20 september 2022, ob 19:00 /KID Kibla
Pridi na podjetniški večer, kjer bomo na praktičnih primerih iskali recept, kako ugotoviti kdo je tvoj idealni kupec in kje ga najdeš.
Zagotovo so ti že kdaj rekli, da moraš poznati svojega idealnega kupca. Pa, da ne moreš svojih produktov prodajati kar vsem po vrsti… Ti pa razmišljaš… “Zdaj se pa naj ukvarjam še s fiktivnimi kupci al kaj?”
Pa te vprašamo takole! A greš ti na kavo kar z vsako osebo, ki bi si to želela? Ne, ne greš. Zelo dobro veš, kdo je dovolj pomemben, da si mu želiš nameniti nekaj ur svojega dragocenega časa. Časa nimaš nikoli dovolj, še manj pa energije.
Zdaj pa poglejmo spet iz perspektive kupca. Če ga ne poznaš tako dobro, da bi šla z njim na kavo, zapravljaš čas, energijo in seveda tudi denar. Ker streljaš v prazno tarčo. Iščeš tam, kjer ni kaj najti.
POZOR! Prodaja bo stekla, če si vzameš nekaj časa in si prideš na jasno – »s kom greš na kavo in s kom ne".
Pridi na podjetniški večer, kjer bomo skozi zgodbe podjetij Wolt, Databox, Dogs4motion in 4thVision, iskali odgovor na vprašanje »kdo je moj idealni kupec in kje ga najdem«.
Kako do profila idealne stranke ti razkrijejo:
Manca Šalehar, Wolt
Manca ima več kot 10 let izkušenj s področja upravljanja blagovnih znamk. Skrbela je za mednarodno pozicioniranje podjetja Viberate, pred tem pa je delovala v agencijah F2 in Propiar, kjer je sodelovala z naročniki, kot so Volkswagen, Spar, Adidas, Petrol in Dana. Danes je uspešna marketing manegerka pri Woltu.
Sodelovala je tudi v uspešnih slovenskih start-upovskih zgodbah; med drugim pri razvoju podjetja Rok's peanut butter in pozicioniranju blagovne znamke La Popsi, ki je osvojila tudi naziv HIT Produkt leta 2018.
Gašper Vidovic, Databox
Gašper je produktni direktor na Databoxu. Vodi produktno ekipo, ki razvija centralni analitični produkt, ki omogoča uporabnikom imeti vse svoje podatke iz različnih virov na enem mestu, v obliki dashboardov na računalniških ali tv zaslonih ter mobilnih napravah. Databox je globalno hitro rastoče podjetje, ki s svojo programsko opremo drugim podjetjem pomaga pri spremljanju in izboljšanju njihove poslovne uspešnosti.
Primož Gams, Dogs4Motion
Biolog in gorski kolesar, ki se je znašel v veterini in kinologiji. Skupaj z ženo Jano sta pred dvema letoma v Sloveniji odprla prvi center za veterinarsko rehabilitacijo in hidroterapijo, z on-line produkti in storitvami pa ekipa Dogs4motion po vsem svetu pomaga lastnikom športnih in delovnih psov pri fizični pripravi njihovih pasjih atletov in kot preventivo pred poškodbami. Žena Jana je doktorica veterinarske medicine, Primož pa vodi poslovno plat zgodbe.
Luka Kobale, 4thVision
Luka je ključni član ekipe 4thVision, ki je zmagala na zadnjem acceleratorskem programu Tovarne podjemov. Razvijajo rešitev, katere cilj je, kako s pomočjo tehnologije obogatene resničnosti zapolniti vrzel med fizičnimi in digitalnimi trgovinami. Kupcem tako želijo izboljšati uporabniško izkušnjo spletnega nakupovanja, spletnim trgovcem pa povečati stopnjo nakupne konverzije. Z njihovim globokim razumevanjem uporabniške izkušnje so tako v edinstvenem položaju spletnim trgovcem pomagati premagati izzive zaključka prodaje in izboljšati svoje poslovanje.
Program
19:00 – 20:30 Pogovor: Stopi v čevlje svojih kupcev in zmagaj, pogovor moderira Urban Lapajne Tovarna podjemov
20:30 – Startup Pivo: Druženje z gosti in mariborsko startup skupnostjo
Ne spreglej!
Pred dogodkom se nam pridruži na praktični delavnici, kjer te bomo po korakih vodili do profila tvoje idealne stranke. Delavnica je namenjena vsem, ki bi radi od blizu spoznali svojo idealno stranko in ta znanja uporabili za rast svojega posla.
Splošni pogoji prijave
Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.
Lokacija
KID Kibla, Ulica kneza Koclja 9, Maribor