Facebook in Google Ads Manager za začetnike
22 avgust 2022, ob 17:00 /Tovarna podjemov
Želiš oglaševati na Facebooku, Instagramu in Googlu, pa ne obvladaš oglaševalskega vmesnika? Ne znaš vnašati vsebin, nastavljati kampanj in optimizirati na podlagi učinka (rezultatov)?
Pridi na delavnico, kjer te naučimo vse kar moraš vedeti o Facebook, Instagram in Google Ads managerju, da lahko oglašuješ.
Vnašanje oglasov, definiranje ciljne skupine in lokacije oglaševanja, interpretacija rezultatov oglaševalskih kampanj (analitika) in optimizacija, vse z namenom prodati čim več za čim manj denarja, je »obrt«, ki se je lahko priučiš.
Ne rabiš biti tehnični genij ali imeti statistike v malem prstu. Vmesniki so narejeni tako, da vse to naredijo namesto tebe. Ti se moraš samo naučiti brati podatke in razumeti kaj ti sporočajo. Prav tako, je preprosto vnašanje kampanj. Obstaja pa več pristopov, kako nastaviti kampanje, da dosežeš boljše rezultate.
Lahko imaš super vsebinsko pripravljen oglas, vendar s slabo definiranimi parametri ciljne skupine, lokacije ipd. učinka ne bo, ne glede na vložena finančna sredstva. Zato pridi na delavnico, kjer te naučimo nastavljati in upravljati oglaševalske kampanje na Facebooku, Instagramu in Googlu.
Kaj te bomo na delavnici naučili?
- Predstavili ti bomo Facebook, Instagram in Google oglaševalski vmesnik
- Zakonitosti nastavljanja kampanj na Facebooku in Googlu
- Tehnično kako vnesti kampanjo na Facebooku in Googlu
- Kaj pomeni posamezna metrika in kako jo razumeti, da lahko izboljšaš rezultate oglaševanja
- Praktični primeri analize oglasov (metrik)
- Triki & tehnike optimizacije kampanj
Delavnica ti bo podala znanja, ki bodo dobra osnova za pričetek dela in nadaljnjo udeležbo na poglobljenih delavnicah.
Kaj potrebuješ?
Prineseš lahko prenosni računalnik, da sproti preizkusiš predstavljeno vsebino.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je zate, če se želiš naučiti oglaševanja na Facebooku, Instagramu in Googlu.
Program
17:00 – 18:30 Facebook in Google Ads Manager za začetnike
Kdo je Damir Butkovič?
Damir Butkovič se z digitalnim marketingom ukvarja že več kot 15 let. Samostojno pot je pred več kot petnajstimi leti začel z digitalno agencijo v avstralskem Melbournu, kjer je prepričal prve naročnike. Pot ga je preko indonezijskega Balija vodila do Ibize, kjer danes vodi full-service digitalno agencijo Ibiza Digital Agency. Digitalni marketing izvaja za različne naročnike iz celotnega sveta. Njegovo vodilo pa je vseskozi učinkovitost. Na poti digitalnega marketinga je pomagal že mnogim startup podjetjem, med njimi tudi slovenskim Vitja.si, Go4Goal, Maestro Amadeus in drugim.
Splošni pogoji prijave
Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.
Lokacija
Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje.