Osnove YouTube oglaševanja
17 januar 2022, ob 12:00 /Online
Se želiš naučiti oglaševati na drugi največji iskalni platformi na svetu?
Youtube je "skrivno" orožje številnih podjetij, saj ponuja enega najboljših vpogledov v stranke in možnosti ciljanja. Omogoča ti, da prideš »do oči« svojih strank z zelo nizkimi stroški. Nekateri strokovnjaki za digitalni marketing ti bodo celo povedali, da lahko z oglasi na Youtubu prehitiš konkurenco, saj jih večina podjetij še ne uporablja.
Kaj te bomo naučili?
- Zakaj je pametno, da začneš oglaševati tudi na Youtubu,
- zakaj ti Youtube ponuja nekaj najboljših možnosti targetiranja kupcev,
- koga targetirati in kako nastaviti ciljno skupino,
- kako nastaviti kampanjo od začetka do konca,
- pet vrst kampanj, ki jih morate izvajati na Youtubu,
- kaj je tisto, kar pritegne kupca in koliko videoposnetkov morate ustvariti
- in še veliko več.
Spoznaj skrivnosti Youtube oglaševanja in jih začni uporabljati takoj!
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena vsem podjetnikom in potencialnim podjetnikom oz. tistim, ki se v podjetjih ukvarjate z oglaševanjem in še ne znate oglaševati na YouTubu, pa bi se želeli tega naučiti. Namenjena je popolnim začetnikom.
Program
Delavnico bomo izvedli na dva različna termina. Prijavi se na tistega, ki ti bolj ustreza. Vsebina bo na obeh enaka.
10. januar 2022 / 15:00 - 18:00 Osnove YouTube oglaševanja
17. januar 2022 / 12:00 – 15:00 Osnove YouTube oglaševanja
Splošni pogoji prijave
Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne odjaviš, ti zaračunamo stroške v višini 20 EUR.
Dogodek se snema. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Posnetki in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Posnetki se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.
Kdo je Damir Butkovič?
Damir Butkovič se z digitalnim marketingom ukvarja že več kot 12 let. Samostojno pot je pred več kot desetimi leti začel z digitalno agencijo v avstralskem Melbournu, kjer je prepričal prve naročnike. Pot ga je preko indonezijskega Balija vodila do Ibize, kjer danes vodi full-service digitalno agencijo Ibiza Digital Agency. Digitalni marketing izvaja za različne naročnike iz celotnega sveta. Njegovo vodilo pa je vseskozi učinkovitost. Njegov zadnji projekt je lastna linija spletnih prehranskih dopolnil pod blagovno znamko VITALTEC.
Lokacija
Online. Na dan dogodka ti bomo na e-mail poslali Zoom povezavo.
POMEMBNO! Pred udeležbo dogodka si obvezno naloži zadnjo verzijo Zooma in na njem ustvari račun. Brez tega dostop do Zoom učilnice dogodka ne bo mogoč.