OPIS DOGODKA


Start:up Müsli: Influencer marketing za startupe

12 september 2017, ob 19:05 /KID KIBLA, Maribor
 

Do večje prodaje z blogerji, Instagramerji in Youtuberji

Podjetja vsakodnevno ugotavljajo, da marketing na družbenih omrežjih ne deluje več tako dobro kot je nekoč. Zato so »našli« nov način kako ljudem približati svoje produkte in storitve.
 
To sedaj delajo s pomočjo vplivnežev z družbenih omrežij, ki so že prepoznavni in jim potrošniki zaupajo. To niso zgolj medijsko prepoznavne osebe, ampak so tudi pisci blogov, uporabniki Instagrama in Youtuba. Namreč vedno bolj velja, da ljudje nimajo časa, da 10 sekund gledajo oglas, imajo pa pol ure, da poslušajo dobro zgodbo. Te zgodbe danes spremljajo na Facebooku, vidijo na Instagramu, berejo na Twitterju, ali gledajo na Youtubu. 
 
Vplivnostni (influencer) marketing vsebuje marketing produktov in storitev tistim, ki vplivajo na nakupne odločitve ljudi. Ta tržni vpliv običajno izhaja iz posameznikove strokovnosti, popularnosti ali ugleda. Marketing »občinstvu vplivnežev« je podoben marketingu »od ust do ust« in ne vsebuje le direktnih priporočil, vendar se od njega tudi pomembno razlikuje. 
 
Vplivnostni (influencer) marketing je v svetu uveljavljen koncept, mednarodne blagovne znamke ga zelo pogosto uporabljajo v sodelovanju z znanimi vplivneži. V Sloveniji je pristop šele v povojih.
 
Ker je tema in uporaba koncepta pomembna tudi za startup podjetja, vas vabimo, da se nam pridružite in se naučite:
 
Kaj v praksi pomeni vplivnostni (influencer) marketing?
Kakšna je razlika med prisluženim in plačanim vplivnostnim (influencer) marketingom?
Kako zasnovati »pristno« zgodbo blagovne znamke?
Kako izbrati najbolj primerne vplivneže (influencerje)?
Kako pristopiti do vplivnežev?
Kako poteka sodelovanje med vplivnežem in podjetjem?
 
Predavatelj bo odgovarjal tudi na konkretna vprašanja udeležencev.

Kdo je Jan Macarol?

Ustanovitelj in direktor agencije Reformabit in City Magazin-a. Na področju digitalnih medijev je prisoten že več kot desetletje in ima odličen vpogled na trg. Zaradi preteklih izkušenj, pozna oglaševalski trikotnik iz vseh strani. Je pionir na področju družbenih omrežji, kot ustanovitelj in ustvarjalec največjega nacionalnega družbenega omrežja - GenSpot.com in prve specializirane agencije za management družbenih omrežji, nativnega oglaševanja in digitalnega PRa - Subtila.

Program

18.45 – 19:05    Registracija udeležencev in mreženje

19:05 – 21:05    Influencer marketing za startupe 
                            Jan Macarol 

21:05 -              Neformalno startup druženje udeležencev

Prijava

Priporočeno branje: 
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!