Start:up Müsli: Influencer marketing za startupe
12 september 2017, ob 19:05 /KID KIBLA, Maribor
Do večje prodaje z blogerji, Instagramerji in Youtuberji
Podjetja vsakodnevno ugotavljajo, da marketing na družbenih omrežjih ne deluje več tako dobro kot je nekoč. Zato so »našli« nov način kako ljudem približati svoje produkte in storitve.
To sedaj delajo s pomočjo vplivnežev z družbenih omrežij, ki so že prepoznavni in jim potrošniki zaupajo. To niso zgolj medijsko prepoznavne osebe, ampak so tudi pisci blogov, uporabniki Instagrama in Youtuba. Namreč vedno bolj velja, da ljudje nimajo časa, da 10 sekund gledajo oglas, imajo pa pol ure, da poslušajo dobro zgodbo. Te zgodbe danes spremljajo na Facebooku, vidijo na Instagramu, berejo na Twitterju, ali gledajo na Youtubu.
Vplivnostni (influencer) marketing vsebuje marketing produktov in storitev tistim, ki vplivajo na nakupne odločitve ljudi. Ta tržni vpliv običajno izhaja iz posameznikove strokovnosti, popularnosti ali ugleda. Marketing »občinstvu vplivnežev« je podoben marketingu »od ust do ust« in ne vsebuje le direktnih priporočil, vendar se od njega tudi pomembno razlikuje.
Vplivnostni (influencer) marketing je v svetu uveljavljen koncept, mednarodne blagovne znamke ga zelo pogosto uporabljajo v sodelovanju z znanimi vplivneži. V Sloveniji je pristop šele v povojih.
Ker je tema in uporaba koncepta pomembna tudi za startup podjetja, vas vabimo, da se nam pridružite in se naučite:
• Kaj v praksi pomeni vplivnostni (influencer) marketing?
• Kakšna je razlika med prisluženim in plačanim vplivnostnim (influencer) marketingom?
• Kako zasnovati »pristno« zgodbo blagovne znamke?
• Kako izbrati najbolj primerne vplivneže (influencerje)?
• Kako pristopiti do vplivnežev?
• Kako poteka sodelovanje med vplivnežem in podjetjem?
Predavatelj bo odgovarjal tudi na konkretna vprašanja udeležencev.
Ustanovitelj in direktor agencije Reformabit in City Magazin-a. Na področju digitalnih medijev je prisoten že več kot desetletje in ima odličen vpogled na trg. Zaradi preteklih izkušenj, pozna oglaševalski trikotnik iz vseh strani. Je pionir na področju družbenih omrežji, kot ustanovitelj in ustvarjalec največjega nacionalnega družbenega omrežja - GenSpot.com in prve specializirane agencije za management družbenih omrežji, nativnega oglaševanja in digitalnega PRa - Subtila.
Program
18.45 – 19:05 Registracija udeležencev in mreženje
19:05 – 21:05 Influencer marketing za startupe
Jan Macarol
21:05 - Neformalno startup druženje udeležencev
Prijava
Priporočeno branje: