Vsako sekundo izhajajo nove in nove aplikacije na številnih platformah. Obstaja pa problem, saj le nekatere aplikacije preživijo, večina pa jih propade. Darwinova teorija o evoluciji in prilagodljivosti deluje tudi na področju podjetništva. Preživijo namreč samo aplikacije, ki so narejene po meri svojih uporabnikov.
Za razvoj najboljših digitalnih produktov je ključnega pomena, da njegovi ustvarjalci razumejo pomen dobre uporabniške izkušnje. Dobra uporabniška izkušnja povečuje prodajo, dodaja vrednost, manjša stroške in izboljša ugled produkta/znamke. Z drugimi besedami, poglobiti se morajo v uporabnika. Kdo je? Kaj si želi in potrebuje? Kako se obnaša v različnih situacijah? Zakaj se tako obnaša? Kaj ga navdušuje in česa ne mara?
UX je kratica za "User Experience", ki da aplikacijam in produktom dodano vrednost. Osredotoča se na človekova čustva, doživljanje in stališča o uporabi nekega produkta, sistema ali storitve. Vključuje izkustvene, čustvene in pomenske poglede človeško-računalniških interakcij in produktnega lastništva.
Poznavanje področja je ključno za uspeh produkta na trgu. Prihrani vam lahko veliko razočaranja, jeze in denarja, zato smo povabili Primoža Škergeta iz D•Labs, ki bo za vas izvedel praktično delavnico.
Naučil vas bo:
- kako narediti raziskavo uporabnikov,
- kako definirati probleme in kako postaviti prioritete,
- različnih metod prototipiranja,
- kako narediti hiter test uporabnosti,
- kako narediti načrt meritev in
- kako narediti feedback loop.
Po dogodku vam bomo tudi predstavili priložnosti, ki se vam ponujajo v okviru projekta Digitrans (digitalna transformacija v podonavski regiji), ki se ukvarja z digitalno transformacijo v podjetjih. Digitalna revolucija ne vpliva samo na proizvodne dejavnosti, ampak tudi na druge sektorje, kot so na primer storitve in obrti. Cilj tega projekta je spodbuditi mala in srednja podjetja, da opredelijo in aplicirajo svoj lastni digitalni poslovni model.
Kdo je Primož Škerget?
Je oblikovalec na
D•Labs, ki jo sestavlja
slovenska ekipa internetnih veteranov, strokovnjakov za produkte in predanih agilnih razvijalcev. Skozi leta so z gradnjo uspešnih internetnih produktov svojim strankam pomagali razvijati posel v novi dobi. Močno se osredotočajo na uporabnike in strastno vpleteni v razvojni proces. Vendar so tudi hladni in analitični, ko pride čas za preverbo donosnosti naložb. Z novimi strankami običajno začnejo z majhnim (vendar skalabilnim) projektom, opazujejo rezultate, potem pa uspešne dele izdelka hitro skalirajo.
Program
15:45 - 16:00 Registracija udeležencev in mreženje
16:00 - 18:15 Predavanje in delavnica
18:15 - 18:45 Odgovori na vprašanja udeležencev in mreženje