Delati kar si želiš, se zabavati in pri tem še zaslužiti – to ti lahko ponudi podjetništvo. Vedno več se nas tega zaveda – si med njimi tudi ti? Pridruži se nam!
V enem popoldnevu boste spoznali podjetništvo iz prve roke. Skozi zabavno igro, boste razkrili svoje podjetniške sposobnosti in vaše sposobnosti timskega dela – najboljše 3 ekipe prejmejo nagrado. Nadaljevali bomo s t.i. “Real Talks”, kjer bodo uspešni ustanovitelji mariborskih startupov v kratkih, TED stil govorih, pripovedovali zgodbe svojih podjetniških začetkov. Sledi pogostitev z networkingom.
Martin Pelcl je arhitekt, ki se ukvarja z inoviranjem v gradbeništvu in arhitekturi. Z lastno arhitekturno prakso in začetki podjetništva na področju izobraževanja je pričel v 2009. Po spoznanju, da je slovenski gradbeni trg netransparenten in neurejen je 2013 z Gregorjem Černelčem ustanovil startup MojMojster. Glavna problematika, ki jo rešuje, je iskanje kakovostnih izvajalcev za gradbene in obrtniške projekte. 2014 in 2016 pa je ustanovil tudi eMajstor.hr in DaiBau.at, hrvaško in avstrijso različico storitve. Pomagal je tudi pri ustanovitvi podjetja Coinhab d.o.o., ki je prva so-investitorska platforma za gradnjo stanovanj.
Radoveden, odprt in ambiciozen. V podjetju Reveel Technologies je zadolžen za finančno poslovanje, usklajevanje vsakodnevnih aktivnosti ter strateške plane. V življenju ga žene želja po novih znanjih in izzivih. Svoje znanje in izkušnje rad deli z mladimi potencialnimi podjetniki.
Oče. Kolesar. Raziskovalec in podjetnik. Po končani fakulteti na FERI Maribor je se zaposlil na Petrolu, kjer je bil zadolžen za velike ICT projekte. Svojo kariero je nadaljeval kot asistent na FERI. Ob delu na fakulteti se je zmeraj povezoval z gospodarstvom, kjer je znanstveno raziskovalno delo apliciral v prakso. Svoje srce je dal startupu ADORA, za katerega pravi, da ima misijo, vizijo in team, ki bo pripeljal "kirurgovega asistenta" v vsako bolnišnico, in bo pomagal reševati življenja. Kirurgov asistent je tipičen primer produkta, ki zaradi specifičnega trga in razumevanja produkta samega, potrebuje dobro zgodbo. Vprašali ga bomo, kako so se lotili zgodbe in umeščanja produkta v njo, in kakšni so bili prvi odzivi s trga.