Start:up Müsli: Umetnost storytellinga
7 november 2017, ob 19:05 /@KID KIBLA, Maribor
Zgodbo moramo začeti pripovedovati že na samem začetku, med grajenjem blagovne znamke. Definirati moramo njeno vlogo v svetu in najti tisto, kar bo kupce prepričalo za identifikacijo z njo.
Na Start:up Musli smo povabili 3 goste, ki nam bodo pomagali razumeti vidik »brand storytelling-a«. Med drugim jih bomo vprašali, kakšne so lahko zgodbe, kje in kdaj jih uporabimo, kateri so elementi odlične zgodbe, kako pomembna je vizualna usklajenost ter kaj se zgodi z zgodbo o naši blagovni znamki, potem, ko smo jo objavili na družbenih platformah. Imeli pa boste tudi priložnost, da dobite odgovore na vaša vprašanja.
Seveda nas bo zanimalo tudi kako se naj zgodbe lotijo startupi. Običajno raziskujejo kaj bodo delali, kdo so njihovi uporabniki, pozneje pa vse to nadgradijo s komunikacijo in dobro zgodbo. Na primeru Pokic, ki trenutno orjejo ledino na Sparovem natečaju Štartaj Slovenija bomo skušali postaviti temelje njihove uspešne zgodbe.
Po dogodku vam bomo tudi predstavili priložnosti, ki se vam ponujajo v okviru projekta Digitrans (digitalna transformacija v podonavski regiji), ki se ukvarja z digitalno transformacijo v podjetjih. Digitalna revolucija ne vpliva samo na proizvodne dejavnosti, ampak tudi na druge sektorje, kot so na primer storitve in obrti. Cilj tega projekta je spodbuditi mala in srednja podjetja, da opredelijo in aplicirajo svoj lastni digitalni poslovni model.
Je partner in izvršni kreativni direktor
Pristop Creative. Za svoje delo je prejel preko 100 nagrad in priznanj na uveljavljenih domačih in mednarodnih festivalih (Slovenski oglaševalski festival, Magdalena, Golden Drum, Epica, New York Festival, Cresta, Eurobest, AdPrint Festival …). Leta 2002 je bil na Slovenskem oglaševalskem festivalu izbran za najboljšega mladega kreativca in na podlagi tega zastopal Slovenijo na mednarodnem oglaševalskem festivalu v Cannes-u. Na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani kot predavatelj sodeluje pri predmetu Medijski praktikum (Oglaševanje in dizajn).
Je ustanovitelj in direktor agencije
Reformabit in
City Magazin-a. Na področju digitalnih medijev je prisoten že več kot desetletje in ima odličen vpogled na trg. Zaradi preteklih izkušenj, pozna oglaševalski trikotnik iz vseh strani. Je pionir na področju družbenih omrežji, kot ustanovitelj in ustvarjalec največjega nacionalnega družbenega omrežja - GenSpot.com in prve specializirane agencije za management družbenih omrežji, nativnega oglaševanja in digitalnega PRa - Subtila. V prostem času so njegova strast gadgeti in tehnološki presežki.
Je startup podjetnik, direktor, co-founder podjetja
Kokica. Skupaj z ekipo je razvil kokice z raznolikimi slanimi in sladkimi okusi, ki se prodajajo v megamarketih Interspar pod blagovno znamko Pokica. Produkt so lansirali v okviru projekta
Štartaj Slovenija, v katerem se letos potegujejo za naslov Hit produkt leta 2017.
Prijava