OPIS DOGODKA


Temelji uspešne blagovne znamke

7. november 2017, ob 16:00 /@Tovarna podjemov, Maribor
 
Ko slišite za podjetje NIKE, na kaj najprej pomislite? Just do it. Kaj pa McDonalds? Glas Justina Timberlaka, ko poje "I'm lovin' it"? Seveda. 

Slogani so samo del blagovne znamke nekega podjetja. So del zgodbe podjetja, ki vam ga podjetje želi predstaviti na zelo privlačen in predvsem zapomnljiv način. Blagovna znamka je kot zgodba, v kateri kupec najde svoje mesto. Subjektivna zgodba ljudi privlači bolj kot »gola« dejstva. 

Kako pravilno zasnovati zgodbo, ki bo vašo blagovno znamko postavila pred konkurenco? Kako navdušene uporabnike spremeniti v “pripovedovalce” vaše zgodbe? Vse to boste izvedeli, če se nam pridružite!

Proces, taktike in strategije izgradnje blagovnih znamk vam bo predstavil večkrat nagrajen kreativec Aljoša Bagola

Kdo je Aljoša Bagola?

Je partner in izvršni kreativni direktor Pristop Creative. Za svoje delo je prejel preko 100 nagrad in priznanj na uveljavljenih domačih in mednarodnih festivalih (Slovenski oglaševalski festival, Magdalena, Golden Drum, Epica, New York Festival, Cresta, Eurobest, AdPrint Festival …). Leta 2002 je bil na Slovenskem oglaševalskem festivalu izbran za najboljšega mladega kreativca, na podlagi česar je zastopal Slovenijo na mednarodnem oglaševalskem festivalu v Cannesu. Na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani kot predavatelj sodeluje pri predmetu Medijski praktikum (Oglaševanje in dizajn).

Prijava



Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!