NOVICA


Začetek inovacijsko obarvane jeseni v Mariboru

Inovacijsko jesen smo otvorili s Start:up Müslijem, kjer je bil z nami Alen Faljić. Pogovarjali smo se o skrivnostih inoviranja najboljših podjetij ter uporabi metode design thinkinga, pri vpogledu v želje in potrebe uporabnikov.

Alen Faljić je nekdanji poslovni oblikovalec (business designer) pri uspešnem podjetju IDEO, kjer so tudi razvili metodo design thinkinga. Delal je na inovacijskih projektih najboljših Fortune 500 podjetij, za katere je oblikoval uporabniške izkušnje, storitve, produkte, nove podjeme ter poslovne modele. Trenutno dela na projektu IBEX, kjer je so-ustanovitelj in poslovni oblikovalec. Preverite tudi njegovo izjemno zanimivo in uporabno spletno stran: http://www.alenf.com/.

»Zaljubi se v uporabnika in ne v idejo oz. produkt«

Pri podjetništvu je potrebno upoštevati tri vidike in sicer, tehnološki, poslovni ter uporabniški vidik. Metoda design thinkinga se uporablja za razvijanje produktov, kjer je podjetje osredotočeno na uporabnika, na njegove želje in potrebe. Na podlagi rezultatov teh vpogledov, lahko podjetja nato prilagodijo svoje produkte željam uporabnikov. 

Proces design thinkinga se začne z raziskovalnim vprašanjem. Gre za kvalitativno metodo raziskovanja, kjer raziskovalci s potencialnimi uporabniki opravijo daljše, poglobljene intervjuje. Takšni intervjuji so zelo odprtega tipa, torej dopuščajo uporabnikom prosto razmišljanje in se jih ne omejuje. Traja nekje med 60 in 90 minut, tisti pravi rezultati pa se dobijo šele v zadnje pol ure intervjuja, ko se sogovorniki popolnoma odprejo. Pomembno je pravilno določiti profil sogovornikov, da so za naš problem relevantni. 

Zelo pomembno je tudi beleženje. Narediti moramo kakovostne zapiske, tudi z dobesednimi navedki sogovornikov. Tako iščemo inspiracijo za nadaljnje delo. Skozi intervjuje ter zapiske, se tvorijo različni vzorci. Določeni vzorci se pokažejo že po približno 10-ih do 15-ih intervjujih, na podlagi tega si je nato potrebno izmisliti nek produkt oz. rešitev. Pomembno je torej, da poznamo želje in potrebe uporabnikov. »Zaljubiti« se moramo v svoje uporabnike in hkrati upoštevati njihove želje, ne pa na vsak način stati za svojo obstoječo rešitvijo, ki uporabnikom ne prinaša vseh potrebnih koristi.

Video - celoten dogodek


 
V prihodnjih tednih, vse do novega leta, Start:up Maribor pripravlja serijo podjetniških dogodkov. 

Ne spreglej! 

Od 17. do 19. novembra organiziramo tridnevni Insurtech inovacijski vikend oziroma poslovni hackathon, kjer bomo razvijali ideje s področja zavarovalništva in iskali nove zmagovalne poslovne modele za preboj v tej panogi. Osrednji partner dogodka je Zavarovalnica Sava, ki krepi inovacijske aktivnosti in želi v sodelovanju z vami soustvarjati prihodnost zavarovalništva. Več…. 

Galerija



Avtor: , 20. 10. 2017
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!