OPIS DOGODKA


Prednosti in pasti zbiranja milijonov z ICO

28. november 2017, ob 15:45 /@Tovarna podjemov, Maribor
 
So vas zgodbe kot »Slabih 5 minut za 10 milijonov evrov!« in »Postavili rekord v zbiranju kripto sredstev!« navdušile do te mere, da se odločate, da boste z ICO-ji zbirali sredstva tudi za svoj startup? 
 
ICO-ji so novodobna in neklasična pot startupov do denarja. To pomeni, da zbirajo denar v obliki kripto valut v zameno za novoizdane kripto žetone, ki temeljijo na blockchain tehnologiji. 
 
Z ICO podjetje oz. startup od investitorjev dobi denarna sredstva za razvoj produkta in poslovanje in povečanje vrednosti podjetja ter posledično izdanih kripto-žetonov.  S temi žetoni oziroma novonastalimi kriptovalutami vlagatelji lahko tudi trgujejo, njihova cena pa se oblikuje glede na ekonomske zakonitosti ponudbe in povpraševanja preko kripto borz. Na žalost se pogosto zgodi, da ko zberejo denar sledi vprašanje kaj zdaj? Takrat je že prepozno. Kot boste spoznali delavnici, morate imeti na to vprašanje natančne odgovore še preden začnete. 
 
Torej, vse ni tako črno belo kot se zdi na prvi pogled. Danes smo že priča zgodbam iz tujine, kjer se vlagajo kazenske ovadbe, upravni postopki  in skupinske tožbe, saj postopek zbiranja ni bil izpeljan transparentno in pravno korektno, oziroma se izdajatelji kripto žetonov ne držijo obljub, ki jih dajejo pred izvedbo ICO-ja. Da se boste izognili pravnim pastem, ki prežijo na vas pri zbiranju sredstev z ICO-ji, smo za vas pripravili praktično delavnico, kjer vas bomo seznanili s vsemi postopki, ki jih morate izpeljati in pasteh, ki pri tem prežijo na vas. 

Na delavnici bomo z izkušenima strokovnjakoma, ki svetujeta več podjetjem glede izvedbe ICO-ja govorili o:
  1. Pravnih korakih, ki jih lahko stori podjetnik sam. 
  2. Kdaj je potrebno v ekipo vključiti tim, kako in s kakšnimi profili ga formirati?
  3. Katere pravne pasti prežijo na vas, ko delate ICO? 
  4. Kako pravilno komunicirati z javnostjo in družbeniki? 
  5. Kako je s produkti za katere se potrebuje licence?
  6. Kako je z plačilom davkov, na kaj moramo biti pozorni že v prvi fazi zbiranja sredstev? 
 
Predavatelja bosta v drugem delu delavnice odgovarjala na vaša vprašanja. 

Program:

15:45 – 16:00 Registracija
16:00 – 18:00 Predavanje in odgovori na vprašanja 

Kdo je Miha Bratina?

Miha Bratina je po končanem študiju prava v Ljubljani magistriral v Nemčiji (Münster) in se kot Ljubljanski doktorski študent izobraževal tudi v Kanadi (Victoria). Svojo karierno pot je začel kot svetovalec pri gradbenem podjetju, kasneje je svetoval eni najboljših odvetniških pisarn v Sloveniji nato pa je bil zaposlen kot pravni svetovalec v skupini Outfit7. Miha je strokovnjak za gospodarsko pravo, v okviru zavoda IUURI  svetuje tako slovenskim kakor tudi mednarodnim strankam. Z bogatimi izkušnjami in svojevrstnim pristopom k reševanju pravnih izzivov je med pionirji, ki slovenski pravni sistem prilagajajo potrebam startupov v vseh fazah njihovega razvoja.

Kdo je Jan Pečar?

Jan Pečar je strokovnjak za gospodarsko pravo, zlasti intelektualno lastnino. Po končanem študiju je bil zaposlen v kolektivni organizaciji, kasneje pa skoraj štiri leta v skupini Outift7, kjer je deloval na področju prava intelektualne lastnine in prava v zabavni industriji, 'entertainment law'. V okviru zavoda IUURI se pri svetovanju drži načela praktičnosti in želi rešitve prilagoditi potrebam startupa v katerikoli razvojni fazi – od garaže do multinacionalne korporacije. S svojimi izkušnjami nudi celostno pomoč, ki s strateškim pristopom omogoči stratupom vstop na trg z najmanj tveganja.

Prijava

 
 

Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!